Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 557 ggr
PhotoBeccz
0

Första fotot

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Försdta bilden med min nya Canon Eos 400D. Kunde blivit bättre resultat, men jag är en total nybörjare så var inte så hårda mot mig. xD

Banio
0

Bra skärpa och bra skärpeljup ger bra bakgrund - men väldigt snett. Men bra för att vara första provet! Fler bilder vill vi se så småningom.

PhotoBeccz
0

Tack så mkt :)
Det var mest en oseriös bild till en kompis vars hund sprang överallt. Ett första prov helt enkelt ^^

Rosenhill
0

Den är lite jobbig att titta på i den vinklen, men skärpan e bra

mvh cecilia

PhotoBeccz
0

Här finns ytterliggare en bild av samma hund för den intresserade:

Rosenhill
0

Mycket bättre

mvh cecilia

PhotoBeccz
0

Tack! Trevligt att någon tog sig tiden att kommentera.
Mvh/Rebecca

Daniel.Aberg
0

Jag håller med om att vinklen i bild 2 va bättre. Men aldrig fel att prova olika vinklar!

Emmeli
0

0# En helt underbar Sheltie.Fina bilder på han oxå.

PhotoBeccz
0

#8 - Tack :)

KarolinaNowak
0

Jag ska vara tvärtemot de andra och säga att jag faktiskt gillar den första bilden mer. Jag gillar den ovanliga vinkeln, och det är just det som gör en bild bra. Den skiljer sig från mängden.

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Thorsson
0

jag ska bara säga en sak. man ska lära sig krypa innan man går :/ Du skrev att du är nybörjare så jag antog att det är första kameran för dig. Det hade varit enklare att köpa en bra kompatkamera först innan du tagit dej an en system kamera. Det är svårare att göra med.

bnoffan
0

#11 Håller nog inte med dig där. Även om det kanske tar sin tid att lära sig kameran så växer man nog in i den. Man får räkna med lite missar i början. Jag hade inga problem med att mig an en sytemkamera fast jag knappt använt en kompakt på den tiden…

PhotoBeccz
0

#10 - Trevligt att du gillade den och beskrev vad du uppskattade! :)