Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 893 ggr
bosse
0

4 solnedgangar.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta ar fran i tisdags, nar jag vandrade runt i en dal.

bosse
0

Nagon minut senare eller nagra steg narmare kullen. Valet ar fritt.

bosse
0

Ett foto for Robban.

bosse
0

Stolp landskap.

bosse
0

Solnedgang bakom busken.

bosse
0

Solnedgang bakom masten.

bosse
0

Solnedgang over Banban.

bosse
0

Varfor ar solen sa gul?

bosse
0

…..eller sa vit?

bosse
0

Solnedgang bakom tradet.

bosse
0

Detta var i gar kvall och som vanligt, sa har jag svart att starta hemresan i tid. Jag korde fort med min Sierra och V8. Svarigheten ar att man inte ser spar som korsar och da blir det en liten lufttur. Jag insag att jag inte skulle hinna till den hojd jag hade tankt mej innan solen gick ner, sa jag tog detta foto i stallet.

bosse
0

Och till sist det basta, eller?????

bjorsa
0

Solnedgångar är så läckra ,gillar 6,9 bäst men egentligen är alla bäst för dom är solnedgångar Glad ,här är de sällan några bra solnedgångar möjligen kan man få bra uppgångar iform av morgondis man behöver flytta ut i skärgården för att få tillbaks dom fina solnedgångarna

mvh/bjorsa

Robert
0

Snygga bilder Bosse. Favoriten blev den i #8, med den läckra röda färgen. Gillar även de bilder där du har nyttjat motljuset.

Fint jobbat Bosse!

Robert

PS Tack för min bild, #2!

Citron
0

Häftiga bilder.

Är det ett flygplan eller är det skräp som syns uppe vid höger på bild nummer #8

MVH
- Jim Johansson

bosse
0

Jim,

Det ar ett flygplan.

FYI only.

IT har configurerat denhar Laptop idag pa morron och alla foton ar borta. Tyvarr finns dom inte sparade pa CD eller nan annanstans.Gråter

Smallar man maste ta?

bosse

bosse
0

For nastan en vecka sen tog jag detta foto vid 6-tiden pa morron, sa det ar en soluppgang.

SilverTail
0

får jag visa en bild jag har tagit på en solnedgång nere vid havet?

Robert
0

#17, SilverTail, jag tror ingen har något emot att du lägger upp bilder på solnedgångar i Bosses sträng. Du får hemskt gärna starta en tråd, det blir lite förnyelse då.

Bosse, jag tog din senaste bild och har fixat till den något som ett förslag. Vad tycker du (eller andra), förstärkte det bilden eller drog det ned bilden?

Hälsningar

Robert

bosse
0

SilverTail, Jag kan inte se din bild????????? Flört

Robban, Du fick fram fargerna pa himlen, men blev av med spegelbilderna i poolen. Yin & Yang. Fundersam

Har kommer ett foto fran min irrfard igar.

SilverTail
0

ok kul här kommer den.. det är vid havet så det som glänser i bilden det är havet..

http://img.photobucket.com/albums/v289/SilverTail/Andra%20bilder/Finaste%20bilderna/7hrligsommarkvll.jpg

bosse
0

Please, fill out the form below if you believe the requested page should not be blocked:

Form for URL unblocking request

Please, send other sites you feel should be blocked using the following form:

blocking Request Form

Som du ser sa ar inte ditt foto tillatet att visas I Saudi Arabien, sa du far hitta pa ett annat satt visa fotot.

Ledsen

bosse
0
SilverTail
0

är det min som inte visar??

SilverTail
0

oj vad liten den blev..

SilverTail
0

här är den lite större..lite dålig bildkvallité nu när jag var tvungen att förstora upp den..

bosse
0

En kompis i Libanon har skickat detta foto. Han blev imponerad av mina foton. Han har ocksa lagt ut 5 solnedgangar pa Ringo, som jag har bett honom sanda till mej. Dom ar bra.

CarCar
0

Tyvärr är den här bilden suddig, men jag är väldigt förtjust i den då jag gillar hur ljuset speglar sig i vattnet och de olika färgerna:)

Kommentera gärna..

CarCar
0

Gillar den här med:)

Robert
0

#28 carcar, det blev ju en bra bild du hade där. Försök med att räta upp horisonten, ser lite konstigt med vatten som stiger i bild.

Hälsningar

Robert

bosse
0

Solnedgang i fredags.

bosse
0

Det blev dubbelt. Vi har problem med Cyberspace. Jag har skrivit en kommentar pa AG 3 ggr och nar jag ska skicka den sa hander det ingenting. Det ar MYCKET frusterande.

zachs
0

Nu när jag putsade fönster upptäckte jag en snygg solnedgång

bosse
0

Fick detta foto fran Fady, Amchit Lebanon.

Robert
0

#32, fin himmel, vad tror du om att göra de mörka detaljerna än mer mörkare och sedan beskära bilden lite i underkant?

#33, Fady har fångat en jättefin bild, hälsa!

Hälsningar

Robert

Loove
0

Fina solnedgångar i Libanon…

Min finaste som jag fottat är tagen ut över stilla havet. Från staden Monterey i Californien.

Bilden är inte redigerad.

Norrskenet
0

#35 Fin bild, speciellt levande blir den med fåglarna. Annars kan solnedgångsbilder bli lite vackra, men livlösa, som min här

Robert
0

#35, vackert, vad tror du om att ta bort halva vattnet?

#36, den blev väldigt mörk på min kalibrerade skärm. Har det hänt något med bilden?

Hälsningar

Robert

Norrskenet
0

#37 Solen gick fort ner och jag glömde att ställa om kameran. Dessutom kom dimman in. Du kanske kom ihåg bilden jag tog före med båten

Tallkott
0

Solnedgång från Jämtland. Den skall vara lite mörk, men är den för mörk?

Robert
0

#39, fint, lagom mörkt. Jag skulle tro att bilden blev än bättre om grenen till höger försvann eller var inte med i bild från början.

Hälsningar

Robert

Loove
0

Robert!

Ja det kanske blir bra att ta bort halva vattnet. Har inte funderat på det så noga. Skrattande

tessa
0

#39 Jag är newbie på fotografering men jag tycker att den är lagom mörk - och att grenen gjorde bilden mer "dramatisk" och spännande.. =) även om den kanske "stör" rent fotomässigt. - ett fascinerande foto minsann.

Mh Tessan

bosse
0

Jag tror inte att jag har lagt ut denna bild tidigare. Den ar tagen nu under min semester i Byblos. Innan Robban papekade att jag borde rengora kameran sa hade jag bara 1 smutsflack, nu ar det minst ett halvt dussin.

bosse

Robert
0

Bosse, skaffa skylight filter och köp ett till hus eller fler. På så sätt håller du dammet borta genom att inte byta objektiv.

Hälsningar

Robert

bosse
0

Hej Robban,

Det ar chefens pengar du spenderar!!!!

Be careful!