4 solnedgangar.
Detta var i gar kvall och som vanligt, sa har jag svart att starta hemresan i tid. Jag korde fort med min Sierra och V8. Svarigheten ar att man inte ser spar som korsar och da blir det en liten lufttur. Jag insag att jag inte skulle hinna till den hojd jag hade tankt mej innan solen gick ner, sa jag tog detta foto i stallet.

Solnedgångar är så läckra ,gillar 6,9 bäst men egentligen är alla bäst för dom är solnedgångar
,här är de sällan några bra solnedgångar möjligen kan man få bra uppgångar iform av morgondis man behöver flytta ut i skärgården för att få tillbaks dom fina solnedgångarna
mvh/bjorsa

Snygga bilder Bosse. Favoriten blev den i #8, med den läckra röda färgen. Gillar även de bilder där du har nyttjat motljuset.
Fint jobbat Bosse!
Robert
PS Tack för min bild, #2!

Häftiga bilder.
Är det ett flygplan eller är det skräp som syns uppe vid höger på bild nummer #8 ?
MVH
- Jim Johansson
Jim,
Det ar ett flygplan.
FYI only.
IT har configurerat denhar Laptop idag pa morron och alla foton ar borta. Tyvarr finns dom inte sparade pa CD eller nan annanstans.
Smallar man maste ta?
bosse
får jag visa en bild jag har tagit på en solnedgång nere vid havet?

#17, SilverTail, jag tror ingen har något emot att du lägger upp bilder på solnedgångar i Bosses sträng. Du får hemskt gärna starta en tråd, det blir lite förnyelse då.
Bosse, jag tog din senaste bild och har fixat till den något som ett förslag. Vad tycker du (eller andra), förstärkte det bilden eller drog det ned bilden?
Hälsningar
Robert
ok kul här kommer den.. det är vid havet så det som glänser i bilden det är havet..

Please, fill out the form below if you believe the requested page should not be blocked:
Form for URL unblocking request
Please, send other sites you feel should be blocked using the following form:
Som du ser sa ar inte ditt foto tillatet att visas I Saudi Arabien, sa du far hitta pa ett annat satt visa fotot.

oj vad liten den blev..

#28 carcar, det blev ju en bra bild du hade där. Försök med att räta upp horisonten, ser lite konstigt med vatten som stiger i bild.
Hälsningar
Robert

#32, fin himmel, vad tror du om att göra de mörka detaljerna än mer mörkare och sedan beskära bilden lite i underkant?
#33, Fady har fångat en jättefin bild, hälsa!
Hälsningar
Robert

#35, vackert, vad tror du om att ta bort halva vattnet?
#36, den blev väldigt mörk på min kalibrerade skärm. Har det hänt något med bilden?
Hälsningar
Robert

#39, fint, lagom mörkt. Jag skulle tro att bilden blev än bättre om grenen till höger försvann eller var inte med i bild från början.
Hälsningar
Robert
Robert!
Ja det kanske blir bra att ta bort halva vattnet. Har inte funderat på det så noga. 
#39 Jag är newbie på fotografering men jag tycker att den är lagom mörk - och att grenen gjorde bilden mer "dramatisk" och spännande.. =) även om den kanske "stör" rent fotomässigt. - ett fascinerande foto minsann.
Mh Tessan

Bosse, skaffa skylight filter och köp ett till hus eller fler. På så sätt håller du dammet borta genom att inte byta objektiv.
Hälsningar
Robert
Hej Robban,
Det ar chefens pengar du spenderar!!!!
Be careful!