Vilken kamera bör jag välja?
Skruttade runt och tittade på kameror idag och blev så förvirrad att jag kom hem utan.
Jag har använt en Kodak Easyshare 2Mp i väntan på "den rätta kameran". Den har fungerat jättebra och då vi alltid uppmuntrat barnen att använda kamera passade den rent pengamässigt när den kom.
Kodaken gick sönder förra helgen, det var inte barnens fel
Vill nu ha en annan kamera.
Billig så att barnen kan använda den.
Inte alltför dåligt med pixlar och snabb i "laddningen" så jag hinner med att ta mer än bara svansen på illrarna
Vi kommer att köpa en sådandär Canon EOS 350D eller liknande men behöver något halvdant att fota med nu.
Hoppas jag inte virrade till det för mycket för er nu…jag ville alltså ha några tips om hyffsat billiga bra kameror
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Varför inte köpa en beg. kamera? Titta i blocket och du hittar säkert en 350D beggad.
Hälsningar
Robert

hittade den här sidan på ett företag som bl a säljer beg. kameror.. samtidigt vet man att dom är i bra skick…

Var in på den sidan och tittade jag med. Nyfiken som man är liksom. Är ju aldrig fel med en bättre kamera. De hade en begagnad kamera inne. 9000:-, lite för saftigt för mig. men de hade en skaplig på rea, som man skulle kunna köpa åt ungarna sedan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
I brådrasket plockade jag upp en Kodak C360.
Väldigt billig i jämförelse med andra med samma prestanda…nu ska jag bara lära mig att använda den
Susanne 
Susanne, det är något fel på din länk… ;)
Förlåt, det är ingen länk…mer än att "något " alltid länkar när jag lägger in en smiley.
Jag försöker läggaen länk till kameran igen…förlåt
Susanne 
http://www.kodak.com/eknec/PageQuerier.jhtml?ncc=se&lcc=&pq-path=7076&pq-locale=sv_SE&_requestid=6967
hoppas det fungerar, jag är inte så haj på datorer och länkar…inget annat heller för den delen
Den är inte "snabb" i visningen men jag kan fota snabbare än den visar…var det någon som förstod?
Susanne