(H) Kritik- Frost
Var ute och fotade i morse, och här är två av bilderna. Orsaken till att de är svart-vita är att jag tyckte att färgerna blev lite skumma, och jag var för lat för att göra en lång redigiring med att ändra kontrast osv. Men jag tycker att resultatet blev rätt bra. :)
Skulle vilja ha lite kritik på dom här bilderna nu. :)
Är ingen fena på att ge kritk. Men jag vill ändå säga att jag gillar sista bilden starkt!
I den första störs jag lite av huset(?) som är till höger i bild.
Bild 1. Jag gillar den väldigt mycket, men den hade blivit riktigt bra med en mer enhetlig bakgrund. Sen kanske du skulle ökat skärpedjupet en aning eftersom den främre knoppen är lätt i oskärpa men allt annat är mer eller mindre skarpt. Inget ont om ett kort skärpedjup, men just i det här fallet så känns det mer som en miss än något som tillför bilden något.
Bild 2. Vet inte riktigt vad jag tycker ärligt talat. På ett sätt gillar jag den i sin rörighet och det härliga krispet fångat men samtidigt så får jag inte någon speciell känsla av något i den. Med det inte sagt att du gjort något sämre, bara att jag inte kan sätta mig in i det nog för att känna att jag kan ge en hyffsad kritik på det.
Paulina