Foto iFokus

Foto

Etikett: vilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 351 ggr
prinsessorna
0

Hejsan trillade in av en slump!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gillar att fota…(ligger i generna, kanske *L*) ville bara lägga in en fin bild och kanske få lite kommentare…

Mvh prinsessorna

ps. flera bilder finns på hemsidan (min profil)

Anne
0

Fin bild! Jag skulle nog valt att ljusa upp lite mer på vänsterkanten, nu ser det lite underexponerat ut.

prinsessorna
0

Tackar…Ny kamera *L* och har ej börjat fatta mig på den än, tar tacksamt emot tips och råd *L* Det jag har svårt med är att hålla kameran stilla då mina händer är så pass dåliga av min fibromyalgi så ibland blir jag så frusterad då en fin bild går mig förbi för att jag inte hinner och kan hålla still…

Velsan
0

gillar också bilden, synd på selen och kopplet bara och hade gärna sett hela hunden :)

prinsessorna
0

*hihi* hon hade ju dragit pulkan till isen…och tar man av henne selen eller koppel eller halsband så sticker hon och jagar…Hon är ej dresserad (min killes jakthund) hon kommer inte på inkallning så lite svårt att släpp lös henne…Men en bild på hela vovven kan jag lägga in *L* då hon drar pulka…

Fast jag är bara amatör…

Velsan
0

jag är också amatör, men utan kritik kommer man ingen vart :) selen går att redigera bort :)

Norrskenet
0

Eftersom man inte ser huvudet på "föraren" så skulle jag nog beskurit ungefär så här

prinsessorna
0

Tack för alla tips men som glad amatör så gillar jag ju att allt kommer med på bilden och skulle ej redigera en bild som är tagen i glädje då jag barnen och man är ute på tur, ska jag ta sådana bilder så arrangerar jag dom utan bakgrunder och saker som kan störa…tar gärna emot kritik men skulle tacksamt ta emot en förfrågan om att "skära" mina bilder innan man gör det, inget illa menat…Tycker bara det är lite vett och etikett, frågar alltid själv först innan…

Är ny här och har ni det som en "grej" (regel) att man ska vara medveten om att medlemmar här kan göra så, då ber jag om ursäkt, för det har jag missat att läsa isådanafall…

Menar absolut inget illa…Har bara råkat få bilder snodda från tidigare hemsida och hittat dom omgjorda i grafik…och det är ju faktiskt copyright och mina bilder….*L*

Jag kanske inte ska vara med här då jag bara fotar för skoj skull, inte för att bli bättre eller proffs…bara för att det är roligt och jag gillar levande bilder…tagna på personer, djur och natur som det är med tex. nu då selar och saker *L* vill ej redigera bilderna…Tar bort dom som är ofokus, dåliga osv.

Mvh Prinsessorna