snabb hjälp!
jag har lite kris här, jag hade missat att formatera om mitt minne till kameran, och tappade en massa viktiga bilder.. har provat flera program och inget hittar dem, sedan testade jag programmet CardRecovery v. 3.30. som hittade dom!
probleet är bara att den bara visar i tumbnail och för att få se bilderna måste jag köpa programmet… någon som har någon fuskis på detta eller är det bara att punga ut? (var runt 300 kr)
300 kr för en massa viktiga bilder låter inte så farligt dyrt….
Att tänka på när man använder "fuskisar" av program, är ju att det är att likställa med att någon använder ens bilder utan lov.
I övrigt, så är det en grymt söt katt du har på din profilsida 
mvh Martin
ja alla mina djur är små änglar! =)
tja iofs… är bara så fattig av att inte ha fått inkomst sedan december…
men om det hittar bilderna, är det då säkert att dom är hela?

Har du testat ZAR - Zero Assumption Recovery. Finns en som gratisversion för digitalbilder. Testa i alla fall. http://www.z-a-recovery.com/
/Tobbe
hittade bilderna på ett anat gratisprogram…
följdfråga: hur formaterar man om kortet så detta inte händer med mina bilde rjag ska ta i thailand?
#2 Tråkigt att inte fått pengar på några månader, kommer själv ihåg hur det var när man var fattig (läs: student). Ang om bilderna är hela eller - ingen aning - ingen erfarenhet av programmet. Testa att maila tillverkaren och fråga "Om jag kan se bilderna i tumbnails, kan man då med skarpa versionen återskapa dem?".
mvh Martin