Ny medarbetare
Dennis Karlsson, Deklol på sajten, har blivit Medarbetare.
Det är få fotografer jag sett utvecklas i denna takt som Dennis gjort. Hans macrobilder har minst sagt respekt. Med förhållandevis enkla medel produceras vägghängare på vägghängare för den som älskar småkryp.
Vi hälsar Dennis välkommen som Medarbetare på Foto i fokus.
Sajtvärd för Foto
Sajtvärd för Fågelskådning

Då blir jag den första att hälsa Dennis välkommen i gänget. 
Deklol som Medarbetare = Att jag lämnar iFokus. Han har mitt erkännande vad gäller Stackning men…..
Här skall han få ett ord på vägen:
Fotograf, Alberto Venzago, han skriver om varför s/v är så bra:
Citat: "Färg är så överexploaterat. Titta på allt skräp som svämmar över oss dagligen i tidningar och media. Svartvitt reducerar allt till själva kärnan. Fotots väsen är svartvitt. När kunder ber mig om färgbilder säger jag alltid att jag är färgblind" slut citat.
///Assars
Very welcome!
Då får jag tacka för alla fina välkomnanden. I nuläget har jag mycket att prioritera här i livet, men ska ändå försöka göra mitt bästa för att påverka foto ifokus positivt.
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
Välkommen in i gänget!
mvh Martin
"2
Varför skall du lämna forumet ?
#2 OT: Assar, jag kan inte svara på ditt mail då du har blockerat mig. Vill du ha svar får du ta bort blockeringen.
#6 Tackar :)
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
Välkommen till foto. :D
Någon blockering kommer ej att hävas!!
Assars
Därför att Deklol har blivit Medarbetare!!!
Att Deklol har blivit Medarbetare kan väl inte inte betyda att man lämnar forumet.
Om man har något man inte tycker om så borde detta inte betyda att man skall lämna forumet.
Det finns ju så mycket annat att delta i.
Själv önskar jag Deklol välkommen men jag känner inte till honom så det får väl visa sig men vi skall vara tacksamma för alla som ställer upp får oss på forumet

#12 Det har varit konflikter tidigare på forumet. Vissa har utvecklats ovh vissa har inte förstånd att gräva ner stridsyxan.
Vi sörjer inte för att någon lämnar forumet och beslutet med ny Medarbetare är för forumets bästa och för forumets vidare utveckling.
Sajtvärd för Foto
Sajtvärd för Fågelskådning
Det är alltid tråkigt när konflikter inte kan lösas men jag tycker varje tappad medlem är en förlust.
Sedan kan man ju tycka att det bästa är att föra en enskild ordväxling via ett annat forum.

Välkommen, äntligen en Medarbetare som kan fotografera!
Haha, jag bara skojar! Alla Medarbetare (+ värd) är otroligt kunniga på foto.ifokus & klarar av sina uppgifter med bravur! :)
Bra med Deklol som Medarbetare. Kunnighet och fina bilder räcker bra åt mig. Märkligt beslut av assars som än en gång väljer att lämna forumet. Denna gång tydligen pga att deklol fotar i färg uppenbarligen :D
Gratulerar till tjänsten Deklol.