Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 609 ggr
myriis
0

Kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick lite kritik förra gången jag la upp bilder ;P Dessa har någon annan tagit, men undrar vad som tycks om dem? ^^

Linafoto
0

(Varför lägga upp en bild som någon annan tagit?) Människan som springer i bakgrunden stör lite. Det skulle vara trevligt om kaninen var mer i fokus och bakrunden lite suddigare. Men för övrigt fin kanin :D

Robert
0

#0, tipsa Annan om Foto så personen kan själv lägga upp sina bilder här.

Hälsningar

Robert

myriis
0

Undrade om jag kunde få veta om bilderna var fina, men tydligen inte >.<

Banio
0

Tycker du fått ett svar. Dels är det väl inte helt OK att lägga ut någon annas bilder? Sedan är det som Linafoto sa - söt kanin, bra foto, men människan i bakgrunden stör lite. Man bör tänka på att motivet ska vara i fokus och bakgrunden gärna lite suddig och/eller enhetlig så att blicken fastnar på huvudmotivet som är bra fångat.

Hoppas du är nöjd med min subjektiva uppfattning oim bilden.

Robert
0

#3, ärligt talat, jag tycker inte det är ok att lägga upp någon Annans bild, det kallas för stöld.

Hälsningar

Robert

myriis
0

Min kompis som tagit fotot (?)

dezzy
0

jag tycker bilden var fin, det var ju ett ögonblicks bild, så jag tycker inte att det gör så mycket med människan i bakgrunden, visar att det var en spontan bild, det är väl okej att lägga upp någon annans bild om den är medveten om det och godkänt det . så tycker jag.