Foto iFokus

Foto

Etikett: människor-ej-kritik
Läst 326 ggr
Zpookey
0

Min andra fotosession.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ruskigt duktig modell som aldrig stått modell innan.
Jag ber om ursäkt för det lättklädda…men ni blir nog inte ledsna tror jag :)

Kommentarer är mer än välkomna. Glad

Celia
0

Gillar i princip allt - fräckt med det blå, skuggorna, det blonda, tatueringen, poseringen och det svarta. Men det är något som inte känns harmoniskt…. Tror att det är lutningen av bilden. Hur ser den ut om du vänder den till stående? Fast då kanske hon faller framåt - hmmm… kanske vill min hjärna ha bilden något vriden till höger, så att hon blir mer upprätt, men ändå inte.

Ja, det här blev inte ens jag klokare av ;)

Gillar den! Blir det några posters av de tidigare? Har du hemsida?

/Cecilia

Banio
0

Gillar den - har för övrigt redan sett den… Och den är oerhört bra!

Celia: 45 graders vridning gör susen om du vill jämföra hur det blir.

Martin
0

Gillar kontrasten mellan det svartvita och det klarblåa. Gillar att rygg/nacke/del av ansiktet försvinner i helsvart, men är inte lika säker på att det vita (eller näst intill vita på högersidan av kroppen så att säga (hennes framsida) ger mig lika mycket. Några toner svagare/gråare hade jag nog velat ha dem. Som helhet dock ett mycket bra foto som jag hade varit nöjd med om jag tagit.

mvh Martin

Malin-A
0

jag gillar bilden också, men som #1 skriver, lutningen känns inte bra på nått vis… känns som om henne överdel flyger bort som om man inte ser den… annars va bilden jätte fin..

Anne
0

Jätteläcker - gillar färgkontrasterna! Och tycker också att den lutar liiiite för mycket :)

bildochfoto
0

Fin kontrast och en annorlunda vinkel. En bild som fångar en…