Nikon D3000 säljes eller bytes.
Har nu bestämt mig för att sälja min Nikon D3000 endast ett halvår gammal. Fungerar utmärkt , man får med en nikon kameraväska oxå .
Kamera + väska 5500 kr
Eller så vill jag byta den mot en Canon EOS . f
finns i stockholm.
Ni kan nå mig via PM.
Moderator edit: Mobilnummer borttaget. /MonisN
MVH Elin

Lite optimist måste man vara om man räknar med att få ut mer än vad kameran kostar ny.
uRSÄKTA MIG men hos oss kostar den exakt 8000 helt ny . Så kolla upp saker innan du påstår nått.
MVH Elin
Du kan nog inte räkna med att få nypris även om den inte är mer än 6 mån gammal. Ordinarie nypris på cyberphoto är 4690:- inkl objektiv. Nu kan du få hus, objektiv och väska för 4490:-. 8000:- för samma saker låter som ett rejält överpris. Kanske har du ett helt annat objektiv och därför ett annat pris?
Här på onoff där jag köpte kostar den 7000 :S
MVH Elin

#2 Jo, jag kollade, och den kostade mindre än ordinariepriset hos Cyberphoto, men nu är den slutsåld. Den finns kanske kvar på en del andra ställen, men priset är faktiskt en bra bit lägre. I morse fanns det fortfarande någon kvar.
Och tydligen ska man helst inte köpa kamera på Onoff.
Jag vet inte , men eftersom jag har kvitto och allt på den kan jag ju sga att priset var 7000 , men visst kan jag sänka ennu mindre
MVH Elin
NYTT PRIS , 4000 KR. MÅSTE BORT FORT
MVH Elin
Från 3831:- med 18-55 VR objektivet.
Tror knappast du får 4000 om du inte har fler objektiv och tillbehör som fökjer med.
En begangnad kamera i perfekt skick med garanti kvar är värd max 60% av nypris då skall man räkna det nypris som gäller när man skall sälja kameran. Inte vad det var när man köpte den.
alltså hellvete , vilken dum sida man hamna på. Ni ör fan korkade. sitter med ett kvitto i handen o ni vägrar säga att den kostade det? ni är sjuka
MVH Elin

Nej, det är inte vi som är dumma. Om du vill sälja din kamera, så finns troligen bästa chansen att få ut ett bra pris på Tradera, men det skulle förvåna mig om man kan få mer än omkring 2500 för en begagnad D3000. Den som har 4000 köper nog hellre en ny.
Kameran är redan såld. så ni kan låsa tråden ^^
MVH Elin
Det är tråkigt att du köpt kameran för ett så högt pris, men ställ dig frågan själv om du skulle köpa en beg kamera av en privatperson till ett högre pris än man kan köpa den för i butik. Tror inte du skulle det. Sen må du tycka att sajten är dum och vi korkade och sjuka, men vi vill inte betala mer för begagade grejer än nya i butiken. Det är sunt och ganska friskt!