Veckans bild?
hej är jag den enda som undrar vad som hände med veckans bild? har jag missat något? 

Veckans bild var till början ett lovande projekt. För att bli utnämnd till veckans bild fordras något extraordinärt. Tyvärr visade det sig att samma personer återkom vecka efter vecka som fotograf, ofta Medarbetare på forumet.
Vi skall försöka peppa er användare på sajten att producera bra bilder och då kommer veckans bild att startas upp igen.
Sajtvärd för Foto
Sajtvärd för Fågelskådning

okej det låter bra :)
Om det var lite få som var med skulle det vara bättre med något som höll på längre och så. Då hinner fler vara med och bli upplysta:)
#3 Kan du ta det en gång till, jag fattar inte riktigt vad du menar
Alltså om den är ofta och inte så länge, så brukar det inte bli jättemycket folk, och mest samma som är med. Men om det är typ 2-3 veckor så hinner fler se att den finns och få ett tillfälle att ge sig ut att fota;)
Det var så jag tänkte, vet inte om jag har rätt, men vad jag tänkte:)
#5 Tror du har missförstått det här! Veckans bild är en bild som vi Medarbetare och värd väljer ut om vi ser en bild som sticker ut från mängden i forumet. Den hedras då med en plats på startsidan. Det är alltså ingen tävling eller något som medlemmarna röstar på.
#6 ah;) inte sett veckan bild förut nämligen