Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 359 ggr
irma
0

Köpa programvara

jag får reklam i mailen och bland annat från dom här http://alkonavt.com/index.php där man kan köpa downloads program billigt. Är det någon här som har testat på detta? Dom säljer i stort sett alla möjliga program jätte billigt.. jag undrar om det är nått lurt eftersom dom kan sälja så billigt….
nån som har erfarenhet eller vet något om detta ändå?

mvh/Anki

BMJ
0

Att kunna köpa ett program för 10% av ordinarie pris via en återförsäljare kan inte var något annat än en ren bluff. Antingen så blåser de dig på pengarna eller så får du en crackad version. Allså en version där man knäckt kopieringsskyddet. Det är som att köpa en ny 5000 kronors kamera för 500:-. Köp inte!!

Staffan
0

Det tycker inte jag heller att du ska göra, såvida du inte kan ringa till företaget och få en rimlig förklaring till hur det kan vara så billigt.

// staffan

irma
0

tack för era svar… jag ska inte köpa nått sånt där… man vet aldrig vad det är för lurendrejare i farten här på  nätet, och jag är försiktig vad gäller sånt och särskilt till utlandet… men det hade ju kunnat varit bra också..,men det är nog för bra för att vara sant …

mvh/anki