Foto iFokus

Foto

Etikett: fotolekar-fototävlingar
Läst 1261 ggr
UlrikaG
0

Resultat av Fotoutmaning #6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så, kära vänner. Nu har jag tittat, och funderat och känt efter.

JAg har valt att gå på känsla vilket har gjort att jag kommit fram till följande resultat.

Första placerings motivering lyder såhär; "En bild som får mig att hissna i magen. Inte bara första gången jag betraktade den, utan även andra och tredje osv. Känslan jag får av bilden är att vara på toppen i livet med en fantastisk tid fortfarande framför mig.För att inte tala om hur fantastisk vyn är!! "

Härmed lämnar jag över stafetten till Norrskenet.

GRATTIS :)

UlrikaG
0

Andraplatsens motivering; "Mod är att testa gränser. Gå nya vägar. Denhär anden balanserar på modets och dumdristighetens rand."

GRATTIS till Mandrakonian :)

UlrikaG
0

Tredje platsen tillfaller denna bild med motivering; "Att så till den grad, släppa alla farhågor och kasta sig ut, kräver mycket mod. Att känna mycket mod kräver en enorm tillit. Denna bilden tilltalar mig både med färger och motiv."

GRATTIS sussimussan :)

Sedan vill jag bara tillägga att det är inte ett lätt uppdrag att sålla bland dessa bidrag. Alla har en egen vinkling på vad MOD innebär och det har gjort uppdraget oerhört svårt, men väldigt givande! :)

Tack för alla fina bidrag ni har lämnat in :)

Celia
0

Jag visste direkt vilken bild du talade om i vinnartexten. Helt klart den bästa (men jag trycker inte upp och tittar på den igen, för jag lider av står svindel) ;)

GRATTIS i massor till Norrskenet samt tvåan och trean :)

Nattinatti allesammans!
/Celia

Runsviks
0

Varmt grattis till er alla tre. //Kristin

Banio
0

Grattis till er alla tre! Superfina bilder! Hoppas Norrksenet hittar på ett lättare ämne :-). Skämt åsido, ett tack till Illeripilleri också för att ha hittat ett ämne som krävde att man använde fantasi och kreativitet, vilket märktes i de många otroligt fina och olikartade bidragen - själv fick jag prestationsångest redan efter de första fina bidragen som dök upp och deltog inte.

Hannahkarlsson
0

Grattis :) Väldigt fina bilder!

Norrskenet
0

Vad glad jag blev. Tackar och bockar. Jag sätter mig ner och tänker ut ett nytt ämne

Sussimussan
0

Oj vad roligt att hamna på pallen.Nu blev jag verkligen glad.

Och så klart grattis till ettan och tvåan!

Nu väntar jag med spänning på nästa ämne.

vettan
0

Stort Grattis till alla tre! Det var inte lätt att välja ut kan jag förstå där var mångaaaa fina bilder. Men Norrskenet är fantastisk.Glad

Cydonia
0

Grattis till er alla tre! Norrskenet var väl värd en vinst. =)

Martin
0

Grattis Norrskenet, absolut väl värd en vinst.

Dock trodde jag det handlade om han som stod på vingarna på ett flygplan när jag läste motiveringen :o)

mvh Martin

ahfeldt
0

gratulerar !

jimmy (a) ahfeldt.com

Norrskenet
0

#11: Jag lovar dig känslan var inte långt därifrån. Speciellt när man skulle ta bilder och kikade genom kameran kändes det som om man drogs ner över stupet….

Anna
0

Grattus allihopa, vinnarbilden är jättetjusig :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

GuPpY
0

Grattis "norrskenet" kanonbild, ja grattis till er andra också

MarHai
0

mycket fina foton!

Stort grattis!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

sumpen
0

Grattis =)

blev nästan kallsvettig bara av att tänka på om de vore jag som satt där =/ :P

__iE
0

Grattis alla :D

[Quellii]
0

GRATTIS :D

KerstinP
0

Otroligt vacker bild, Norrskenets vinnarbild. Grattis alla tre.

[mingdie]
0

Grattis till alla tre. En hög klass på bilderna.

Eddie