Vilken kamera?
Vilken kamera använder ni när ni fotograferar?
Är du nöjd med den kameran?
Jag har (hela familjens kamera egentligen) NIKON D40X och är jätte nöjd!
//Johanna ps. Visste inte vilken grupp jag skulle lägga inlägget i så la det i "Fotoutrustning".
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Jag använder min Nikon D5000 med 18-105mm F 3,5-5,6 objektivet till, har även köpt ett batterigrepp till.
Kameran tycker jag är perfekt för mig men dock är jag ej så nöjd med objektivet eftersom den ej har så stor bländare som jag vill ha eftersom jag fotar mest porträtt och vill att det ska bli mer "suddigare" i bakgrunden.
Så ja, jag älskar min kamera 

Använde Nikon COOLPIX S700, men ska förhoppningvis köpa Nikon D3000 nästa vecka 
Nikon d5000. Nöjd. Bara ett par små skitsaker jag hade önskat förbättring på.
Paulina
Använder för tillfället en Nikon D50 och tycker att den är helt okej. 6 MPX är lite begränsande och brushanteringen är inget att hurra för. Den har dessutom bara ynka fem fokuspunkter. Men den ligger bra i handen och har en helt okej tyngd om man jämför med de andra kamerorna i den klassen som finns idag. Det har varit en väldigt bra första digitalsystem och jag har varit väldigt nöjd med den, men nu är den lite utdaterad och jag har vuxit ur den lite.
Tänker köpa mig en Nikon D7000 när den släpps, en uppdatering behövs. Hade väl egentligen velat gå upp till fullformat, men ekonomin räcker inte till.
Canon g11
/Désirée

Nikon D3 och en Nikon D200 som reservkamera.
Mycket nöjd men båda men utan riktiga gluggar vore dom inte mycket att hurra för. 
jag har en nikon d3000 och är skit nöjjd:))