Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 1630 ggr
Fairydust
0

Min fotohemsida :)

Hej! Nu är äntligen min hemsida klar :)
Kolla gärna in den & säg vad ni tycker.

http://www.elinjohansson.net

.. Och glöm inte att lämna en kommentar innan ni går :)

FotoAlle
0

Kommenterat :-)

Fairydust
0

Tack så mycket! :) Som svar på din kommentar, det är menningen att min portfoli ska vara "spretig", har man kategorier med natur för sig, djur för sig, osv kan jag tänka mig att vissa människor bara är intresserade av en typ av fotografier och struntar att titta på resten, så därför blandar jag som jag gör. :)

Ellio
0

en fråga bara :) hur gjorde du hemsidan? kodat?

ssofia
0

Sjukt härlig hemsida, älskar dina bilder! :)

Mycket inspiration här! :D

Mimmi
0

Det var lite förvirrande att de olika rubrikerna i menyn är i olika färger. Då vit är highlightfärgen på de rosa rubrikerna trodde jag först att jag befann mig på "information" när jag i själva verket var på startsidan, eftersom "information" då såg ut att vara markerad. Gör alla rubrikerna rosa och låt den sida man befinner sig på vara vit, annars blir man förvirrad.

Att sidan är Flash-baserad är inte riktigt en bra idé, eftersom det är långsamt, inte fungerar på alla plattformar, inte går att öppna länkar i nya tabbar, använder brutala mängder systemresurser på vissa plattformar, inte fungerar för människor med synfel som t.ex. behöver större text, sökmotorspindlar kan inte indexera texten på sidan - vilket gör att du får en sämre sökmotorplacering, och så vidare.

Tyckte annars att det såg helt okej ut. Gillar bilden på startsidan.