Stockholm

Fina bilder och snyggt kollage. Två utav bilderna skulle ju kunna vara från vilket lanskap som helst, eller symboliserar dom specifikt för Stockholm - jag tänker på om det skulle vara någon speciell landskapsblomma eller ngt sådant?
Här är mitt bidrag till Stockholms-bilder. Nu tror jag att det kan lista ut var bilden är tagen, men om man vidgar sina stockholmstankar något så kan man säkert lista ut det.
Hälsningar
Robert

Varför måste man begränsa sig till EN stad?
(Jag har vart i stockholm EN gång, då var jag två år och skulle ta båten till ryssland. det är rätt svårt att ta bilder på en stad som man inte ens kommer ihåg
)
Icecold ^
^

#2 (Icecold angel)
Förstår din synpunkt och vill bara uppmuntra dig till att även starta trådar kring andra städer än Stockholm, varifrån du kanske har fler bilder… :)
// staffan

bjorsa, vad lustigt, även delar av min barndom tillbringades i bredäng ju!:) fast det var så väldigt idylliskt på den tiden… och så mycket grönområden, badet, skogen, bergen, minigolfbanan, kälkbackarna, lekparkerna, plaskdammen, lekstugorna, konditori lyran…:) nu blir jag riktigt nostalgisk…

Pia va kul,jag bodde där från 69-83 å innan dess i rågsved
De var härligt med skogen som fanns runt knuten hade hund då oxå så man var ute mkt i skogen runt sätra ridstall
mvh/bjorsa

javisst var det häftigt att man kunde göra så mkt i skogen och alla gångvägar/cykelvägar som gick genom skogen utefter vattnet nästan bort till hallunda. jag flyttade därifrån, hm, '90 tror jag det var.

Jo de var naturnära kan man ju lugnt säga dom sista åren där hade jag segelbåten och hade den först i mälarhöjdens båtklubb sedan skärholmen å till sist fick jag plats i sätra båtklubb men då var de dags att flytta hemifrån stack då med pick å pack i båten till gräsö med min flickvän(numera fru).
mvh/bjorsa

-De var för fina för att döljas ju..- Staffan har du tagit dem själv?

sannah #6, strålande bild med linjer som konvergerar, fint fångat. Du har en lite speciell stil med kornigheten i bild, är det något som du lägger till i Photoshop?
#9, strömmen är fin att fotografera, finns mycket intressanta saker att fånga som du har gjort i bild. Jag tror att bilden hade blivit starkare om in speglingen i vattnet fanns där.
Hälsningar
Robert
#1, ingen som kan komma på var bilden är tagen?

>Linda
Jajamän, det är mina egna bilder. Såklart… :)
>Robert
Jag gillar också fotografiet i kommentar #6.
Den borde för övrigt postas även i "Fotoprojekt - X"
// staffan

#8 Tokar som bor där?
Tycker att det finns tokar lite var stanns ju..

Skönt med mössa..