Katten Nisse - Kritik tack! (:

Det är något på linsen i nedre högra hörnet…ser ut som kråkfötter..
Fina bilder
Jag tycker skärpan är helt okej på alla tre bilderna. Gillar bild 2 och 3 mest. Lite platta och trista färger kanske. Och din logga är för stor tycker jag.
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Allt kan inte spraka av färger, i domhär bilderna funkar den färgen du har nu ^^
Bild Nr 3 är favoriten ;)
/Photoniq - www.alexandra.foo.se
Håller med #5, gillar färgerna. Men tycker även som Attlid, loggan är för stor.
http://www.regret-nothing.com
Okej. Tack för alla kommentarer! Visst, loggan kanske är lite stor.. Jag tänkte förminska den men då måste jag behålla "original" storleken på min hemsidaadress.. Då blir det väldans konstigt..
Nisse gör sig bra på bild. Väldigt fina bilder men som de andra säger tycker jag åtminstone på första bilden att logon är för stor. Men själva bilderna tycker jag är hur fina som helst.
#8 Tack! :D
En sak jag stör mig på rätt mycket, fönstren ser smutsiga ut. Kanske hade varit fint med lite mer av kattens spegelbild i nummer 1. Jag skulle nog rekommendera egen Vitbalans bilderna är alldeles för kalla. Är ingen kattmånnsika så jag kan inte säga så mycket om motivet.
Hälsningar Mattias

#10 - När man har katt, så ser fönsterna ut så där på insidan. De har ju små fuktiga nosar som sätter sina spår när de trycker 'näsan' mot rutan ;)
P.S. Jag gillar bilderna :) D.S.