Djurparker..

Häftig bild ;)
Jag tycker att det var en ganska extrem tigerbild. Ser lite hemskt ut, hur den sliter i köttet. Bilden var helt okej tycker jag, ganska platt i färgerna och det saknas lite skärpa på några ställen. Jag hade gärna velat se tigern lite mer framifrån också.
Jag hade gjort såhär -> med bilden. (jag har använt mig utav auto contrast, auto levels och ändrat färgerna. beskar även bilden tigthare runt tigern och ökade färgerna i bilden. skärpte upp den lite och klonade bort en gren.)
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#1: Taack ^^
#2: Tack för tipset ! :O :D:D Där lärde jag mej faktiskt mycket :) <'3
#3: Heheh, har stoor respekt för hajar, efter att jag drömde samma dröm flera gånger hur ett flygplan kraschade och jag dog av en haj.. Usch xD
#5: Naaw :')

#7: Fin! :) Tjaa, klipper du bort personerna och låter en del av det huset i bakgrunden va kvar blir den perfekt i Mina ögon :) Men annars tycker jag den är jättefin! ;D
#2: Ös på med mer färg tycker jag.
Vänliga hälsningar
Niklas

#10# Fint! Jag hade tagit bort de vita prickarna som finns över hela fottot också.. :P

#16 Gud.. Den bilden var fin. :') Passade riktigt bra till "filnamnet".
Tack för att ni lär mej allt det där med min tigerbild, men snälla, det räcker att en gör så, inte miljaders stycken. Andra tror ju att ni tagit bilden xD
Fina bilder till alla er andra :)