Medlemsskap...
Visa din uppskattning genom att lägga till Foto bland dina favoriter.
När du ser att Foto ligger bland "Mina sajter" så blir du automatiskt medlem. Med ditt medlemsskap ser vi på Foto.iFokus hur många som uppskattar sajten och du kan se vilka som delar ditt intresse med dig.

Under året kommer vi att förändra sajten så att vissa forum kommer endast vara tillgängliga för medlemmar. Se till att inte missa någonting genom att lägga till Foto som din favoritsajt!
Hälsningar från redaktionen på Foto.iFokus!

Och därmed basta! :-)

Är medlem sen ett par dagar tillbaks men har trott att jag var medlem hela tiden men de var jag inte så de e bra att ni visar hur man gör annars är ju risken att man bara blir medlem i ett utav dom olika fokusarna .
mvh/bjorsa

bjorsa, kul att du tog dig tid till att lägga upp Foto som din favoritsajt.
Om du har någon (foto)kompis så får du hemskt gärna tipsa om den här sidan.
Foto.iFokus är ständigt på jakt efter nya Medarbetare som tycker om att skriva. Även dina frågor, inlägg av bilder och tankar bidrar till att berika Foto.iFokus. Tveka aldrig till att lägga in din kommentar i en ny eller gammal sträng. Alla inlägg välkomnas.
Hälsningar
Robert

Sedan nyåret har det nu tillkommit 24 nya medlemmar och nu är det 124 medlemmar som har valt att ha Foto.Fokus bland sina favoritsajter, "Mina sajter".
Jag vill tacka alla nya som gamla medlemmar för att du har tagit dig tid till att registrera dig här på Foto.iFokus.
Vi gör ständigt förbättringar, det tillkommer nya funktioner och vi arbetar hårt med att jaga fram nytt material till nya artiklar. Nu senast har det tillkommit en ny funktion som Fotoalbum, läs mer här.
Dina inlägg och kommentarer är viktiga. Gör sajten mer levande och innehållsrik med dina tankar. Sätt inga hinder ivägen.
Vi arbetar även med att komma igång med olika samarbeten med andra fotosajter, så håll dig uppdaterad genom att komma tillbaka till oss.
Hör av dig till mig om du har förslag på förbättringar.
Hälsningar
Robert
PS. Du har väl tipsat dina vänner och bekanta om oss!

Det har redan nu kommit in en del bra förslag. En del frågor har varit på något jag inte kan styra över därför kan ett svar från mig dröja då jag kollar upp saken med de som driver iFokus.
Hälsningar
Robert

Nu har jag norpat detta braiga inlägg och anpassat det lite för Katters ändamål, hoppas det är ok Robert?