Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 859 ggr
Anna
0

Spöklik hästbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog den här bilden idag på Wind of Fields i hagen. Har retuscherat färgerna lite samt beskurit den. Jag vet inte riktigt om jag gillar den eller inte - men tycker helt klart att den är häftig. "Dimman" på marken är egentligen inte dimma, utan lös pudersnö som blåser in från sidan.

Vad tycker ni om bilden? Är det bra eller dåligt att jag valde att ha kvar lite av staketet i bakgrunden och inte beskära bort det? Själv tycker jag att det ger ännu mer spöklik känsla…

MVH Anna Attlid

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

jojjehanna
0

Jag tycker den var bra och att staketet ska vara kvar.

E_hjo
0

Oj vilken vacker bild!!!   =)

Rosenhill
0

Jag tycker den är riktigt bra, såna bilder lyckas man inte med ofta. Grattis

mvh cecilia

Anna
0

#1, #2 Tack så mycket.

#3 Roligt att du tycker det. :) 

MVH Anna Attlid

annaattlid.se

Linafoto
0

Vacker bild. Bra ögonkontakt ;) Du har värkligen fångat ögonblicket;)

[Quellii]
0

Det ser riktigt bra ut! Wow! :)

Hannahkarlsson
0

Att uttrycka bilden som spöklik passar väldigt bra. Mycket fräckt med pudersnön som blåser in från sidan också, ser nästan ut som riktig dimma och även staketet i bakgrunden är en del av bilden som ger en spöklik effekt. Snygg bild, Anna! Håller med 3#, sådana bilder lyckas man inte med ofta..

MVH Hannah

Anna
0

#5, #6 Tack!

#7 Tack. :) Jo egentligen ville jag ju bara få med pudersnön för jag tyckte det var så vackert, men när jag lade in bilderna på datorn såg jag att om man bara redigerar färgerna så blir det ju mer spöklikt vilket också kan passa!

MVH Anna Attlid

annaattlid.se

divansson
0

snyggt! ;) ser lite spöklikt ut ja ;) men, ja.. jättefin! tycker inte att det gjorde nått att du lät staketet vara kvar..

Linda
0

Otroligt bra jobbat!!!!

NinaToy
0

Så fint! :D Själv kan jag inte fotta min häst i hagen då han har ett jättehalstäcke på sig… :P

Bahtman
0

Tycker bilden var kanon…Blit inte riktigt klok på den…hehehe På ett positivt sett då menar jag alltså…Spöklik javisst!!!!

Mvh Bahtman

KerstinP
0

Bilden är jättefin. Bra kontakt med hästen,bra skärpa beskärningen är okej. Staketet stör inte alls. Var det ssådant motljus eller hur kommer detsig att konturerna är så skinande. Det ser ut som ett fotomontage. Men jag gillar bilden.

Anna
0

#9, #10, #11: Tack så mycket!

#12: Vad roligt att höra. :) Lite av meningen med bilden var att den skulle framkalla lite olika sorters tankar hos betraktaren.

#13: Lite motljus var det, samt att jag har skärpt upp bilden något och då förstärks konturerna. Tack!

MVH Anna Attlid

annaattlid.se

flow
0

kanonfin bild!
hästens uttryck sitter klockrent + att snön yrde upp precis då.
En riktigt läcker ögonblicksbild!