Foto utmaning #5 "Bekvämt"
Att min bild skulle bli utvald som temabild #4 gjorde mig naturligtvis både stolt och glad men mest av allt överraskade det mig, det var så många 'kalla' vackra bilder….
Det innebär ju också att jag ska välja tema för veckan och det är ju inte det lättaste men jag valde temat 'Bekvämt'.
Inne eller ute, ja som vanligt är det fantasin som sätter gränserna. Jag ser fram emot massor med inspirerade bilder!
Jag har ju inte besökt sajten på flera dagar utan upptäckte först idag att det var jag som skulle välja tema och därför blir det lite kort om tid att fota eller rota i arkiven, men jag hoppas ändå att ni kommer att skicka in massor av bidrag. Sista dagen är onsdag 21 februari.
Lycka till.
/tienna
Regler
Posta ett foto som ni tycker representerar temat.
Max storlek är 800x600 pix.
Lägg gärna till information om var, när och hur.
Personen som väljer temat utser "vinnarna" och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna".

Hej Tienna!
Jag tror att du har missuppfattat reglerna lite. Det blir 7 dagar fr.o.m. idag. Annars tror jag att du inte får in så många bidrag. Rätta mig om jag har fel.
Mycket bra och spännande tema du har valt.
//Krisitn
Hoppsan! Tack för upplysningen Krisitn, så bra! Jag tyckte också att det var alltför få dagar, men då ändrar vi till att den 26 februari är sista dagen. Ett missförstånd från min sidag.
Hoppas att det då kommer in många bidrag.
Ut och jaga med kameran nu, men bekvämt!
/tienna
Håller med Runsviks!
Bra och klurigt tema. Ska kika lite på bilderna jag har, hittar jag inte någonting får jag väl fota en ny bild. :)
Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Hade svårt att hitta en bild till detta temat, så jag översatte ordet "bekvämt" till "skönt" som blev till något liknande "underbart" och fick då fram den här bilden. Den föreställer hingstarna Rudolf och Oliver, som trots smågnabb i hagen verkligen älskar varandra. Det är väl bekvämt att älska någon som älskar tillbaka?
MVH Anna Attlid

Här kommer mitt tävlings bidrag!:)
Hon visste allt att det var fotografens plats hon tog och såg allmänt finurlig ut då jag kom tillbaka. Bilden föreställer den söta lilla vovven Tuva. Tyvärr följer hon inte rasbestämelserna pga. sitt underbett men…här är hon iallafall charmig till max =)
Mvh//Rebecca

#18 Gillar din bild. Fina färger och jättebra att man ser dina fötter sticka fram nere i bilden. :)
#21 Härligt ombonad!
#0 Jäkligt kul och klurigt tema. Får gnugga geniknölarna!
mvh Martin

"upp"
Katter lyckas ju vara bekväma nästan var de än är, men min favorit på temat är lilla Cuatro från vår första kull, som fann sig allra bäst till ro i husses stora känga.
*putt*
#28. Hahaha, den där bilden tyckte jag var riktigt häftig :D

"putt upp"

tillägg.. På lördag fyller hon 5 år!!
vart tar tiden vägen?? 

#28# haha.;)

*putt*

#35 ok, när blev det ok att skrämmas på det där viset?
Jag klickade såklart på din bild nyfiken som jag är och möttes av en ryamatta iförd någons mage…

posta vart??

#40# Guuu va söt! :)

Det är inte alla som "älskar" katter.
Vår vän känner sig mycket obekväm i situationen, försöker komma ifrån katten genom att titta på tv och ha armarna i kors. Men inte bryr sig katten Patina om det utan lägger sig bekvämt tillrätta och trampar. Jag tyckte faktiskt synd om vår vän och tog fotot som ett minne. //Kristin

#45, Gillas skarpt. Läckert.
#41 För att posta, skriv kommentar och bifoga filen - enkelt!
Till alla andra som ännu inte skickat in något bidrag - det finns fortfarande gott om tid att posta ditt 'bekväma' foto, tisdag sista dagen!
/tienna

#54 Vilken underbar bild!! :D
/Lina svensson

#54# Fin bild! :)

" putt upp"

#61 Underbar bild. Nu vill jag ha sommar… *inte fått upp värmen efter min långpromenad innan, och det är snart tre timmar sedan jag kom hem…*
mvh Martin

#55, #56 - tackar och niger :)

Sista rycket!

Vettan..jäklar vad härligt