Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 1065 ggr
[MajaWrangstadh]
0

Min fotohemsida

Hellu folk :)

Jag har precis fått (hyfsat i alla fall) färdigt min fotohemsida, och jag skulle bli jättetacksam om ni ville kika in och säga vad ni tycker, både om bilderna och själva hemsidan!

www.majawrangstadh.com

Ses bäst i Internet Explorer/Mozilla Firefox.

Tack! /Maja

Metinia
0

Fin hemsida! Jag använder i vanliga fall Google Chrome och där fungerar din hemsida okej, förutom att texten i de olika kategoriera är oläsbar för den är så liten. Funkade bättre i Mozialla Firefox, dock är jag inte så förtjust i sidor som inte klarar alla webbläsare. Det gör det något omständigt…

Janne64
0

Jag tycker man borde hamna på din startsida direkt. Döp om din 0startsida.htm till index.htm så hamnar man där utan att klicka sig vidare. Du vinner inget på det.

Håller med Metinia att du borde anpassa den till fler webbläsare.

Din val av font-size: 0.4em i din css skulle jag personligen använda font-size : 8pt istället. Funkar bättre i flera läsare.

Gå in på Hemsidor.ifokus så kan du få mer tips.

[MajaWrangstadh]
0

Nu har jag uppdaterat lite och det borde fungera hyfsat i bade Mozilla och Firefox iaf, ska kika lite pa Google Chrome senare. Sjalvklart kommer jag gora den kompatibel for alla webblasare - den ar som sagt inte 100% fardig annu! Annars tack sa mycket :-)

Och #2 hmm okej, jag sjalv tycker om det som det ar nu men det blir kanske en uppdatering i framtiden. Ska kika pa det dar med fontstorleken ocksa! Tacktack.

Nagon med nagot mer att saga? :-)