Koltrast
Tycker bilden var vacker, men kanske hade en annan vinkel gjort att fågeln inte stod ut lika mycket mot den kritvita bkagrunden. Men det är en smaksak.
Fokuseringen på grenen som står upp bredvid skulle man även kunna ge lite oskärpa för att få mer fokus på fågeln, annars som sagt en vacker bild, fåglar är inte lätta att handskas med.
(Bifogar ett exempel på vad jag menar med oskärpa helt kring fågeln, det brukar ge mer fokus på objektet. Om man inte lyckas direkt med kameran finns te.x Photoshop. Prova nästa gång! :) )
Mvh//Rebecca
jag stör mig lite på omgivningen, den ser inte så "ren" ut ;) men annars var det jätte fint :D måste bara fråga, vad har du för font som du skriver med på din bild? ^^
/E
Tack :) Jo, det är en smaksak.
Tack för tipset, det hade jag faktiskt inte tänkt på. Man kan även pröva att klona bort hela grenen bakom fågeln, eller som du sa ge den lite oskärpa. Hade inte tänkt på det innan :)
Wow, underbar bild!
Jo, jag använder mig utav Photoshop för att öka kontrasten och i vissa fall klona bort störande objekt. :)
MVH Hannah

Kanon bra bild på fågeln , jag tycker att bilden är bra som den är , man kan inte tala om för modellen att flytta på sig till ett annat stället direkt. Och med tanke på hur snabba fåglar kan vara så har du kunnat få med det mesta ur den vinkeln.
#3 - Precis, klona är också ett bra verktyg. Låter bra det! :)
Lycka till med fler fina bilder i framtiden.
Mvh//Rebecca
Instämmer med Mandrakonian. Fåglar är inga enkla motiv att fota, lyckas man bör man vara stolt.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
#2 Ok. Tack :) Tahoma heter fonten..
#4 Tack så mycket! :) Nej, det stämmer. Man får fånga ögonblicket ^^
#5 Lycka till du också!
#6 Ja.. Fin bild :)
MVH Hannah