Er absolut bästa bild!
Jag är lite intresserad av att se eran bästa bild, så jag skulle bli superglad om ni kunde lägga upp den bild ni är mest nöjd över :)
Nu är det ju klart att alla bilder kan vara bäst i olika kategorier, men du kan ta den som du känner dig extra stolt över.
Bästa hälsningar,
Per Lööv - Zerosite.se
Medarbetare på Hemsidor ifokus
Tror inte att någon som tänker efter före lägger upp sina allra bästa bilder på webben. De bästa bilderna är nog lite för värdefulla för att lämnas ut till allmän nedladdning.

#1 Har du helt rätt i :)
Men om man tänker efter före så vet man också att man kan lägga en vattenstämpel över bilden. Man behöver bara dra ett streck över bilden så blir den värdelös för copyright tjuvar ;)
Bästa hälsningar,
Per Lööv - Zerosite.se

#1 Men vad ska du då göra av dina bästa bilder om du inte laddar upp dem på webben? Att bara ha dem hemma är ju synd.
Själv använder jag som #2 säger vattenstämpel på bla. Deviantart men här orkar jag inte utan nöjer mig med att förminska bilderna så att de blir värdelösa för användning :)
Det var svårt att välja min bästa, och är fortfarande inte säker, men den här är en av dem jag är mest nöjd med. Har även vunnit en tävling med just denna bilden, vilket såklart jag är stolt över.

#3 Otroligt snygg bild! Förstår att du vunnit med den ;)
Bästa hälsningar,
Per Lööv - Zerosite.se
Mina bilder är nog inte värdefulla, annat än möjligen för mig själv. Nu har jag de flesta av mina bilder på en extern hårddisk som inte är inkopplad för tillfället, men jag skulle inte ha några problem med att lägga upp några av mina bästa bilder på webben.
Sen har jag några bilder som betyder otroligt mycket för mig, och som jag inte lägger ut på webben trots att de inte har något som helst värde för någon annan än mig.
Alla ser vi olika på webbpublicerandet.
Har för övrigt gett bort användanderätten på flera bilder helt gratis - några av dem bilder jag var riktigt nöjd med och som skulle komma högt upp på en topplista.
mvh Martin

Moalinn: Vilken kamera använder du? Det är ju otroligt bra skärpa, älskar den första bilden. Din katt och bakgrunden passar perfekt ihop :)
Bästa hälsningar,
Per Lööv - Zerosite.se
Använder Nikon D60 
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Ok, nice 
Bästa hälsningar,
Per Lööv - Zerosite.se
Nja, sådär :p
Medarbetare på Djurfoto

Är den inge bra? På vilket sätt isf?
Bästa hälsningar,
Per Lööv - Zerosite.se
jag gillar den inte,, den låter och är otroligt seg, hela kameran skakar när den tar kort 
Medarbetare på Djurfoto

#15 Oj, den bilden var riktigt bra! Perfekt ljus också 
Bästa hälsningar,
Per Lööv - Zerosite.se
#16 tack 
#17 jättefin!!
#17 Vilken härlig hund du har som är med på noterna hela tiden vad det verkar.

#17 Man ser vilken det är som bestämmer
Snyggt foto!
Bästa hälsningar,
Per Lööv - Zerosite.se

#24 Vilken söt valp!;) Hoppas det inte går som i danmark, där hade den varit förbjuden,
#26: Nope, det hade den inte.
Det är en staffordshire bullterrier och dessa är inte förbjudna. ^^
Däremot amerikansk staffordshire terrier är det numera.
Lite OT dock. 
#28 OT Ajdå jag trodde danskarna tog i värre än så och förbjöd staffarna med och inte bara amstaff..;)