dessa två bilder till tavlor?
Hej!
Jag vill vara snäll, lite extra snäll, och ge mina systrar en varsin tavla med deras hästar.
Känns bara som att jag inte har dom rätta bilderna, men det känns inte som att jag kan få speciellt jätte mycket bättre bilder än dessa två.
Men vad tror ni, går det att sätta in dessa två bilder?
eller är dom helt konstiga så att dom inte fungerar till det?
Tänk på att jag är inte världsbäst på att fotografera, och jag kommer inte få några bättre bilder.
Fast, på denna bilden så ligger fokusen fel?
Går det att använda ändå eller ska jag leta efter en ny?
"Kan säga att jag tror att jag la inlägget i fel grupp, flytta gärna på det isf.
Något som gör att det inte fungerar att göra det själv
"
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
dessutom, glöm att det är en hel del som är avkapat på första bilden.
Det finns alltid något som är avklippt på de flesta bilder jag tar, så ja.
jag kan förstås beskära den så att det ser bättre ut, men ni får gärna säga vad ni tycker
Medarbetare på Djurfoto
ingen som kan svara typ, nu?
Annars tar jag dom här två 
Medarbetare på Djurfoto

Absolut, och dom skulle passa jättebra i en vit tjock ram, annars funkar nog svart också :)
Eller ska du printa ut dom på fotoaffär och inte använda ram? :)
Edit: Om bilderna är beskärda är det svårt att hitta ramar till dom, det går förstås att specialbeställa men det är skitdyrt.
Bästa hälsningar,
Per Lööv - Zerosite.se
Medarbetare på Hemsidor ifokus
Bra, då ska jag bara skaffa mörkblå färg till skrivaren och sedan skriva ut i fint fotopapper.
Dock är ramarna träfärgade då det inte fanns någon vit/svart ram i den storleken jag behöver
Jag tänkte bara skriva ut dom på vanligt fotopapper, 10x15 och sätta i ramarna. Det borde väl fungera? 
Medarbetare på Djurfoto

Om du vill lyxa till det lite så kan du be en fotoaffär skriva ut de i stor storlek på hård papp. En kompis till mig gjorde det och det blir riktigt bra :)
Fotopapper funkar också bra 
Bästa hälsningar,
Per Lööv - Zerosite.se
Medarbetare på Hemsidor ifokus
det skulle man också kunna göra, men jag har redan köpt 10x15 ramar så det får bli vad det blir.
när dom fyller år kanske dom kan få en större tavla 
Medarbetare på Djurfoto