Kritik på hemsidan.
Jag vet inte riktigt vad som skulle passa som rubrik. Men vad jag är ute efter är lite respons på vilka bilder ni tycker är bra och vilka ni inte tycker är lika bra på min hemsida. Jag har börjat lägga in nya bilder för att klura ut vilken stil på bilder jag ska ställa ut på den Internationella foto festivalen nästa år.
Det jag tänkt ta med är mest Macro men även någon natur bild. Tror inte det kommer bli något påhundar eller andra djur även om det nu finns med på hemsidan.
Men kika gärna in där och säg vad ni tycker om bilderna!

Gillade särskilt den här http://tangotimesbilder.webs.com/photos/Macro/DSC_0098.JPG
Om jag får ge kritik på själva hemsidan så tycker jag att du borde göra en egen hemsida istället för att använda en gratis site. Om man tar så proffsiga bilder som du gör så borde man ha en proffsig hemsida ;)
Bästa hälsningar,
Per Lööv - Zerosite.se
Medarbetare på Hemsidor ifokus
Oj då, tack! Anledningen till att jag har en gratis hemsida är för att jag dels inte kan ett dugg om hemsidor och dessutom inte känner någon som kan hjälpa mig. Sen tycker jag inte att mina foton är så bra att jag vill lägga en massa pengar på en vettig hemsida som kostar pengar. Jag har ganska nyligen börjat fota lite mer på allvar. Men det tåls definitivt att tänka på!

Jo, en egen hemsida kräver mycket arbete, och en summa pengar… Kanske är bäst att vänta med det :)
Bästa hälsningar,
Per Lööv - Zerosite.se
Medarbetare på Hemsidor ifokus