Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 2617 ggr
Lininaa
2010-07-05 02:30
0

Webbalbum

Hej!

Är det någon som vet någon bra sida där man kan ladda upp bilder (många, stora filer!) gratis, och man kan välja att lägga bilderna i olika album/mappar eller liknande och sedan få en adress till varje album/mapp. Det skulle vara smidigt att kunna ladda upp kundens bilder på ett ställe så att denne bara kan få en adress och sedan själv spara ned bilderna. Det skulle spara en himla massa tid mot att sitta och skicka stora, tunga filer via mejl. Men kravet är ju också att filen inte förminskas eller tappar kvalitet när man laddar upp den, eftersom det handlar om en vara till en kund.

Detta borde ju absolut finnas så jag hoppas att någon kan hjälpa mig!

Delphi
2010-07-05 11:31
0

Tycker att http://se.fotoalbum.eu/ fungerar utmärkt.

[YlvaP]
2010-07-05 16:26
0

Photobucket.com kan du lägga upp stora bilder numera. Olika adresser till dom olika albumerna.

MadsG
2010-07-05 17:09
0
Mountain
2010-07-05 17:21
0

tinypic.com är obegränsat och enkelt om du vill ladda upp snabbt. Men fotoalbum känner jag inte till att dom har.

Bästa hälsningar,
Per Lööv
- Zerosite.se

Medarbetare på Hemsidor ifokus

Mimmi
2010-07-05 18:08
0

Dropbox är kanske något? 2 GB gratis, du kan organisera i mappar och du behöver inte ladda upp filerna via en webbläsare utan lägger dem bara i en speciell mapp på din egen dator. Fungerar i både Windows, Mac och Linux.