Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 418 ggr
Hannahkarlsson
0

Zendraj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Zendraj är en mycket vacker arab-vallack. Han är en pigg, framåt och är snäll att ha och göra med i alla situationer - i det här fallet en aning nyfiken också. Här har jag fångat en bild på honom när han kikade emellan staketen. Hagen ligger en bit upp på en grässlänt, så när jag fotade denna bild stod jag nere på vägen. Som ni ser är det några grenar ivägen för mulen, dock blev jag nöjd ändå. Men vad tycker du? Kunde jag förbättrat något?

Bilden är fotad med Nikon D80, AF-S Nikkor 55-200mm 1:4-5.6G

Anna
0

Jag tycker du fångat ett bra uttryck på bild och hästen är väldigt vacker. Färgen passar bra in i miljön i bakgrunden. Väldigt bra! Jag skulle beskurit den något tightare från vänstersidan och en liten liten anings bit nerifrån om jag var du.

MVH Anna Attlid

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Hannahkarlsson
0

Tack :) Jo, det tycker jag med. Därför jag inte beskärde den något för tycker bakgrunden är ganska "mysig" om man säger så, men men, kunde ändå beskärt den lite ser jag nu. Tack för tipset. 

MVH Hannah

Linafoto
0

Vacker bild, fina färger. Grimman som ibland stör i bilder passar riktigt bra in i bilden. Om jag ska klaga på nått så är det nog dom små gula grässtråna i förgrunden, dom stör lite och försämmrar helhetsintrycket. Annars en jätte fin bild, söt häst ;)

Hannahkarlsson
0

#3 Tack så mycket! :D

jojjehanna
0

Tycker det var en bra bild, fortsätt så!

Hannahkarlsson
0

Man tackar :)

MVH Hannah