Porträtt av Windy
Vad tycker ni om den här bilden? Jag är medveten om att grimman tar bort en del av frihetskänslan, men tyvärr stod hon för långt bort så jag hade inte möjlighet att ta av den.
I övrigt, vad tycker ni om beskärningen, färgerna m.m? Något jag kunde gjort bättre?
Nikon D50, Tamron 70-300/4-5,6
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag tycker bilden är väldigt drömmande och harmonisk. Jag gillar de ljusa färgnyanserna du har. Vet dock inte om grimman stör eller inte, för mig spelar det ingen roll egentligen. Men visst, bilden skulle bli annorlunda utan den! Mera drömmande kanske :-) Kompisitionen är bra. En fin bild du har skapat i allafall! =)
#1 Tack så mycket! :) Jag gav mig på ett försök att klona bort grimman men det blev misslyckat tyvärr.
MVH Anna Attlid

Som alltid tycker jag att du har fina häst bilder!
/ Patrik
#3 Tack så mycket!
MVH Anna
Jättevacker bild! Färgerna är underbara, får känslan av att Windy är i himlen. Grimman stör mig inte heller.
Emelie
#5 Tack, roligt att du tycker det. :) Nej jag tror att det där med grimman är en smaksak..
MVH Anna Attlid
Bra och skarp bild. Tyvär tycker jag att den blir lite platt när du tar den rätt från sidan. Lite mer vinkel kanske.
Eddie
Håller med #7, kanske lirrte mer snett från sidan hade gjort den mer intressant, att den "poppar ut" lite mer ;)
Bilden skulle passa i philadelfia reklamen. 
Jätte fin bild ! :D Utan grimman hade Windy varit i himmlen ;) Men den är jätte fin med också :D
/ Erica
Jag tycker den var bra men än en gång hade jag velat ha mer luft över öronen och under grimman, hade det ej varit grimma tror jag ej det hade behövts undertill, nu är grimman så nära kanten. Kanske det hade varit snyggt med lite mer av halsen också…