Saker att fota!
Såg YlvaPs inlägg och tyckte det verkade som en rolig sak.
Har också idebrist just nu på vad jag kan fota. Så nu ber jag er som kanske läser detta att skriva vad jag kan fota. Man kan säga att jag bor på landet. Har häst och hund så har tillgång till att fota det om ni skulle vilja det.
Om ni t,ex, tippsar om något jag ska fota så gör jag det antagligen med det samma eller dagen efter. När det är gjort så läggs bilderna upp här i detta inlägget och ni kan se mina resultat :) Tyckte detta kunde verka roligt så hoppas ni kommer gilla mina bilder.
Om du har vänner som vill ställa upp på bild så kan du ju fota dom för det är faktiskt kul! Sen så kan du ju fota alla blommor som finns, du kan ta kort på exakt vad du vill och om du vill hitta inspiration från yrkesfotografer är det bara att gå in på; http://1x.com för där har dom verkligen bilder man får inspiration ifrån, iallafall jag får det. Sidan är på engelska.
Åh kul att du gillade min idé. 
Du kan ju fota lite mera bilder på hästarna när dom gör något roligt som att hoppa till lite eller några roliga uttryck.
Har du nå fint jordgubbsland så kan du få fota en gubbe i närbild.. 
Tycker faktiskt (hur konstigt det kan låta) att en jordgubbe är fin att titta på. Men det kanske är snålvattnet som går igång på mig då jag ser en jordgubbe, för de är hur goda som helst. 
-kan äta massor av de små….

LoL..
Ja vem vet.. 

Jag har ett otal suddiga bilder av humlor, en dag lyckas det.
Ja visst är det så.
När jag fotade bandy så fick jag va glad om 1% av bilderna blev bra.
600-700 bilder per match blev det. Men man lär sig se, ju mera man övar på att fota. Sen så ska man ha en himla tur oxå, speciellt med djur, typ humlor som i ditt exempel.

Att fota
*blommor (klart)
*Hästar i hagen bus (ej klart)
*Humla (ej klart)
Tyvärr har jag ej något jordgubbsland i närheten. Men hittar jag något ska jag absolut fotografera det :)

Jag skulle vilja se roliga bilder på hunden och hästen ihop, om det är möjligt! :)
Annars tycker jag det är roligt och se actionbilder på hundar, de gör så roliga "grimaser" när de springer i full fart! :)

tyvärr har jag min häst inackorderad i ett stall så har inte möjlighet att få ihop dem. Kanske någon enstaka gång men ej ofta. Får se om det dyker upp. :)
Vist kan jag ta action bilder på honom. Han är en riktig lite krambjörn så kan gör alltid så konstiga och gulliga miner på bilder ;) ska ske :D
Thihi, denna idé gillade jag otroligt mycket! :D
Kan du inte ta ett smygfoto när din mamma arbetar i trädgården ?
om hon gör det förstås 
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

haha hon skulle nog inte bli glad om jag lägger ut det på internet så tryvärr går det nog inte :(

KOM IGEN nu ;) Vill att ni kristiserar mina blommbilder :D
Fotografera dina kompisar då? 
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Det finns ganska mycket att fota, inget dock jag kan komma på nu. Men prova fota någon utmaning för dig, det är kul :)
Lycka till!

tack för alla tipps. Ska försöka komma på någon utmaning. ;)