Kritik på blommor - Bildtråd!
Här lägger man upp en bild på en blomma/blommor nästa man/kvinna kritiserar och lägger upp en ny bild som näste kritiserar och så vidare.. Är ni med? :D
**
Redigerade ditt inlägg och flyttade till rätt grupp samt klargjorde till en bättre rubrik.** Mvh/ Isabelle (dijete), Medarbetare.

#4 förstår vad du menar men tack för kritiken!
Tycker din blomma hade väldigt läcker färg, annorlunda blomma.

6- vacker bild, tycker om färgen. Men jag letar efter toppen på den instinktivt.
Jag har ingen bra bild på blomma just nu.

#12 Tack så mycket! :D

#18 Jag tyckte bilden blev bra. :D Det var därför som jag tog den. Hihi

Tycker kontrasten mellan ljusa blommor och mörk bakgrund är fin, kompositionen ger en skön, lugn känsla.
Lägger en en aningen mer rörig bild:) Den är tagen på väg till Hallshuk på Gotland i slutet av juli förra året. Vi åkte förbi en helt fantastisk åker, där det blommade tusentals röda vallmoblommor i säden.
Ååh, jag har (hade, dom försvann) liknande bilder på vallmo från Gotland, gillar vallmo, dom är så fina :) Bilden tycker jag är lite.. tråkig på något sätt, och rörig, som du sa. Hade kanske blivit mer intressant om man hade några blommor i fokus och resten ur fokus, fast ändå så man såg hur många de var. Väldigt coola färger annars! :)
Lägger in en bild på någon slags buskros (?).