Foto iFokus

Foto

Etikettutanför-ämnet
Läst 975 ggr
schnecke
0

Bästa tiden på året...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… Det måste nog vara sommaren för då slipper man ju klä på sig varma kläder, slippa se minus sträcket på termometern och att man kan fota alla fina blommer ute! Flört

Vilken årstid tycker du är bäst? Varför tycker du just den? Cool

MonisN
0

Jag är en höstmänniska. Det är skönt när alla sommarmåsten tar slut och man får kura upp sig i soffhörnet med gott samvete och tända ljus och se en bra film. Att njuta av alla vackra färger i naturen och den höga luften, det är härligt. Då infinner sig ett lugn som inte finns på sommaren. Sommaren är en ganska stressig tid, fast jag längtar trots allt efter den hela vintern.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

schnecke
0

#1 Okej :)

nadnadiine
0

Jag föredrar vintern :) Men isåfall ska det vara ordentlig vinter, med 1 meter snö från december till mars, fast det händer ju inte så ofta här i "storstan"… Annars är hösten också mysig med alla färger och så.

schnecke
0

#3 Okej :) Här hos mig kommer det oftast 1 m :P

[Woozy]
0

Förra vintern som var, var en riktig vinter. Annars är det mest slask och elände tycker jag. (iaf på vägarna).

Det ska va så pass kallt så det inte går att salta vägarna, utan man måste sanda. Det är vinter för mig.. Tungan ute (tror inte jag tvättade bilen en enda gång i vintras pga brist på salt och slask).Skrattande

Du får kalla Uppsala för storstad, för jag tror gränsen i Sverige går vid 120.000 i tätorten och Uppsala har ca 127.000 i tätorten inkl studenter.Skrattande

(fast på sommarlovet så bor det "bara" 90.000) Flört

nadnadiine
0

#5 Härligt! Men jag tycker Uppsala är för litet och gulligt för det ändå hehe :)

[Woozy]
0

Huvudsaken är ju att man trivs där man bor oavsett befolkning.. Skrattande

DesK
0

Jag gillar nog alla våra 4 årstider, men visst är det härligt när man kan gå ut utan att bylta på sig en massa kläder. Det svenska sommarljuset är något jag skulle sakna mycket om jag bodde där detta inte finns. Jag tror också att vårt svenska sommar(natt)ljus kan ge uppslag till många slag av fotografier.
Två perioder av året som jag inte är så glad i är senhösten när det bara är mörkt och trist och vårvintern när det ofta är halt och grått.

/Désirée

Sarah
0

Våren då allt kommer till liv :)

ssofia
0

Hösten.. det är min årstid det! :)

schnecke
0

Okej :)

[mingdie]
0

Sommar och värme. Jag lider nu på vintern och ändå så har vi runt 14-16 grader på dagen. Det blir att pensionera sig på en Söderhavsö som ligger lite mer norrut.