Ljuvlig ponny - August
Detta är den ljuvliga ponnyn August som står på Storås Ridklubb. Han har ett mycket härligt temperament och klarar sig fint när det gäller att visa upp sig framför kameran. Jag fick en underbar bild på honom när han gosar och busar lite med en annan häst i hagen - just i rätt ögonblick, eller vad tycker du? Jag har ökat kontrasten en aning och beskärt bilden lite. Vill ha kommentarer från er och gärna lite kritik. Skriv vad du tycker om bilden och om det var något jag kunde förbättrat!
Bilden är fotad med Nikon D80, AF-S Nikkor 55-200mm 1:4-5.6G
Jag tycker det är ett härligt uttryck du har fångat. Dock hade jag gillar bilden mycket mycker mer om båda hästarna var med på bild. Kanske att bilden är något för ljus? Jag gillar det korta skärpedjupet. I sin helhet är det klart en bra bild enligt mig. :)
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#1 Tack!
Jag har bilder på båda hästarna när de busar såhär också men gillade denna bäst ändå, tror jag. Denna bild är inte beskuren på så sätt att båda hästarna var med från början. Jo, håller med om att den kan vara en aning för ljus, men men..
Tack igen. :)
MVH Hannah
Håller med om att den är lite för ljus och så tycker jag den är kanske lite snävt beskuren, hade gärna sett lite mer av halsen och så. Men fortfarande en härlig bild!
#3 Okej. Tack för kommentaren, något jag kan tänka på till nästa gång.
Tack :)