Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 1003 ggr
SofiaBlomberg
0

Sony a330 fråga

Har en liten fråga angående min Sony a330, kan man filma med den och isåfall vart hittar jag inställningen för det ? Det går säkert att googla fram det , men sitter med migrän och har inte alls lust med det =)

För övrigt, tror ni att det är en bra kamera jag köpt ?

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus

Martin
0

Cyberphotos sida om den står det inget om att filma, så det kan du förmodligen inte göra. Har ingen erfarenhet av den eller andra Sonykameror så kan tyvärr ej uttala mig om huruvida det är ett bra köp eller inte.

mvh Martin

[YlvaP]
0

Hej. Vi hade just en sån kamera. Det går inte att filma med denna kamera. Vi gillade kameran för att den var lätt att använda och satt skönt i händerna. Dock valde vi bort den till förmån för en liten kompaktkamera. Vi var lata att släpa med en systemkamera.

SofiaBlomberg
0

Ja herre gud vad trött jag var igår.

Det verkar inte som att man kan filma med den nej =( , men jag har min lilla digitalkamera som kan göra sånt.

Jag kan du ge en liten recention på denna a330.

Jag är otroligt nöjd än så länge , jag knäpper mycket kort på fiskarna i akvariet, digitalkameran har svårt att hitta fokus, men denna pärla tog otroligt bra kort. Ikväll är det zombiewalk i Sundsvall där jag bor, så den ska verkligen sättas på prov ikväll och under helgen, så jag återkommer med lite bilder , jag ska bara lära mig alla inställningar =P

Ha en trevlig midsommar allihopa!

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus