Fågel fotografi
Idag tog jag en bild på hemvägen, han satt så fint i busken och jag tyckte han var värd att dokumentera. Ville bara dela med mig av
hans charmiga look.
(Bilden är inte perfekt på något sett, grenar överallt.)
Men nu har jag iallfall fotograferat mitt första fågel foto någonsin, hoppas ni gillar något på det iallafall!:)
wow! jag tycker du lyckats jättebra med att fånga pippin! Härligt med hans svarta "päls" mot det bleka bruna. Den lilla glimten i ögat har du också fångat fint. En bild du ska vara stolt över!
#1 - Det värmde att höra!:) Verkligen kul att du gillade den & gav dina åsikter om vad som var bra.
Mvh//Rebecca
En skön bild, fina färger, det ser ut som att det är lite kyligt…
Bra skärpa på fågeln och snygg oskärpa runt om, bra jobbat.
Johan
#3 - Tack!:) Mjo det blåser iskallt här och utan vantar höll mina händer bokstavligt talat på att ramla av. Fågeln tyckte nog inte heller särskilt mycket om vädret :)
Två väldigt bra bilder med läckra färger. Gillar bild #5 bäst.
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#6 - Tack så mycket!:)
Herreguud så fint x') Jag älskar att se på fåglar, och du har verkligen fångat ett vackert ögonblick, fågeln ser jättefin ut, och som de föregående sagt så är bakrunden också hur bra som helst ^^ Snygga kontraster och bra skärpa :)
*Keep up the good work!*
Jättefin bild på koltrasten - bra fångat
/tienna

#0 - Grattis, mycket lyckad bild! Den här gillar jag bättre än den andra.
Tack så jätte mycket! Trevligt att ni tycker om den. Ibland kan man visst lyckas även om bilderna aldrig var planerade att bli tagna, toppen! Mer inpuls fotografi för min del alltså, i framtiden ;D
Mvh//Rebecca