Hundporträtt
Du skulle väl kunna placera hunden längre till höger i bilden. Ser lite utfrät ut vid ögonbrynen och du kunde placerat hunden så att inte nosen skuggar ansiktet. Annars en skarp och fin bild tycker jag.
Hälsningar Mattias
En bra och trevlig bild. Bra oskärpa i bakgrunden. Lite hårt ljus som kanske skulle kommit mera framifrån. Upplättningsblixt kunde ha dämpat skuggorna av nosen och gett en jämnare belysning.
Beskär bilden lite till höger, alldeles bakom örat så blir den bättre ändå. Gissar att hunden tittar på matte, så bilden hade antagligen blivit bättre om matte gått ett par steg mot dig så att hundens blick kommit mera in i kameran. Men totalt sett en trevlig hundbild utan det lilla extra.
Trevlig bild och vacker hund. Du har fångat ljuset bra tycker jag, för att inte tala om uttrycket! Jättefint. Jag skulle, som #1, vilja se hunden ganska mycket mer till höger och inte så centralt placerad. Läckert med mörkare(nedtonade) hörn/kanter.
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#4 Ursäkta mig lite nu, men varför struntar du fullt i emelie's foto som hon vill ha kritik på och lägger upp en egen hundbild som du ens inte berättar någonting om?
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling