Foto iFokus

Foto

Etikettbildhantering
Läst 975 ggr
bosse
0

Fotade tavlor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Som några av er minns, så har bjorsa målat ett par av dom foton jag lagt ut här tidigare och sen sänt dom hit till oss. Jag hängde upp dom på väggen igår och fotade igen. Tyvärr reflekteras blixten i den undre, men visst är dom otroligt bra!?

bosse
0

Detta är dom 2 andra, varav grodan är en print out. Jag kanske kommer att försöka hänga alla 4 tillsammans senare.

Tack igen bjorsa! Min fru har lovat att inte försöka sälja dom, but seeing is believing.

bosse

bosse
0

Detta är en naturlig tavla, som naturen gjorde för ca 100 miljoner år sen. Den hänger på balkongen.

Robert
0

Vad kul!

Grattis till er båda,

Robert

bjorsa
0

Dom ser ut att trivas där nere :-)

De e alltid krångligt att fota tavlor har jag märkt i synnerhet oljemålningar de vill gärna bli reflektioner och likn dessutom så förlorar man massa detaljer i målningen som man annars ser som tex penseldrag odyl,

Jag fotade tavlorna innan jag skickade dom och jag fotade dom utomhus inte för att det blir så väldans stor skillnad men färgerna och detaljerna blir lite annorlundare så om int nån misstycker så lägger jag oxå ut mina bilder på tavlorna

mvh/bjorsa

bjorsa
0

Här ökenträdet

bjorsa
0

och sist vintertavlan alla är på masonit och i a4 storlek

mvh/bjorsa

bosse
0

Och här räven i orginal.

bosse
0

Så även ökenträdet.

bjorsa, jag är säker på att dom trivs hos oss. Det gör alla som hälsar på, fast dessa kommer att stanna.

bosse

bjorsa
0

:-)tror oxå dom trivs ,orginalen (fotona) är bättre än kopian(målningarna) och så skall de vara .

Jag gjorde några till ökenträdvarianter dom 2 som är kvar här hänger i köket lägger in bilderna på dom.

mvh/bjorsa

bjorsa
0

och den sista ökenträdmålningen men den var svårfotad pga använde mig av ett glansmedium när jag målade den

mvh/bjorsa