Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 880 ggr
Gips
0

Vilken ska man välja?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har lagt denna i djurfocus men är så nöjd med den att den hamna här med om det går bra;)

Geronim0
0

Det går aldeles utmärkt att ha den här, det uppskattas!

Hård kritik vill du ha.. Det var ju synd för jag kan ärligt talat inte finna något direkt att kritisera. Däremot en massa kvalliteter, ljussättning, komp, det kvadratiska formatet passar bra till denna bild.
Att tungan sticker ut en aning är pricken över i.

Skriv ut den och häng upp! Glad

Gips
0

Tack tack!;););) Att tungan sticker ut beror på att jag lärde in det till mina "droppbilder" och hon fick för sig att den skulle ut denna gången med;);)

DesK
0

Gips kan du inte skriva en bok i ämnet hundfotografering? Vi är många som skulle uppskatta en sådan bok Glad

/Désirée

Gips
0

Ha-ha;) En bok skulle jag inte kunna skriva, men faktiskt kommer det en bok där jag har med 5 bilder 2011 om det går enligt planerna, bl.a omslaget hoppas jag ;) Jippi!;)

DesK
0

Du har ju helt klart en otrolig talang för hundfotografering Glad Så varför inte göra en alldeles egen bok Flört Den behöver ju inte vara så tjock, kan mest bestå av fina bilder och lite beskrivning hur du bar dig åt för att få till bilden Glad Spännande med dina bilder i någon annans bok! Du berättar väl för oss när boken är publicerad!

/Désirée

MonisN
0

En bilderbok för hundarTungan ute

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.