Kritik

Mkt fin =D
Bra bild, enligt mig ligger skärpan rätt, men det kan man ha delade meningar om, trevligt oskarp bakgrund, lite synd att ett blad klippts i överkant - hade du fått med hela det genom att höja kameran nån grad, hade du hamnat ännu bättre i gyllende snittet dessutom.

Jag är nog av delad mening för jag vill ha skärpan litet i framkant på det gula, nu är det centrerat i blomman. Bra komposition som gör det skört och kallt. Bilden skulle vinna på att beskäras litet så att den inte är så centrerad..
Håller med #3 om skärpan, tycker det gula borde vara skarpt.

#0, Du skulle kunna ljusa upp bilden den är rätt mörk. Sedan skulle jag vilja se en vinkel från blommans nivå.
Hälsningar
Robert
Tycker det är en fin bild, jag gillar att det är skärpa på bladen men skulle vilja ha på den gula blomman OCKSÅ.
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Lite mörk bild kanske och platt ljus, skärpan skulle jag vilja flytta liiiite mera på det gula. I övrigt har du bra sinne för foto.
Jag gillar närbilder på blommor, jättefin=) dock kunde den vara lite ljusare, så vore det behagligare för ögat att betrakta den, men det går ju att fixa i ps:P