Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 1120 ggr
[mingdie]
0

Poetry in motion

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Något som jag beundrar är folk som har förmågan och disciplin att jobba för att nå toppen i sina intressen i livet. För ett tag sedan så hjälpte jag en kompis dotter med ett fotouppdrag för sitt skolarbete.

Det var härligt att se både hennes energi och hennes kompis som ställde upp som fotoobjekt. Kompisen Alannah är en ung simmerska som redan deltar i världsmästerskapen och som jobbar väldigt hårt för att nå toppen.

Jag passade själv på att ta lite foton när dom höll på. Det var fascinerande att se hur Alannah som säker gjorde 30-40 starter för att det skulle bli ett bra foto gjorde ett perfekt dyk varje gång. I en tid när det nästan är sport att klaga på ungdomar så är det härligt att se att dom flesta faktiskt är väldigt bra.

[mingdie]
0

Ett av många.

[mingdie]
0

Under vattnet.

[mingdie]
0

Till sist Emma som jag hjälpte.

DesK
0

Vilka fina bilder! Glad Man får riktigt lust att bada Flört

Visst är det precis som du säger de allra flesta ungdomar är jättefina Skrattande

/Désirée

[YlvaP]
0

Åh du väcker mina simminnen till liv med dessa bilder. Tävlingssimmade i mina unga år.

[mingdie]
0

#4,5 Tackar.

Simmning är en fin sport och något man kan fortsätta med även på gamla dar. Det är otroligt hur mycket dessa ungdomar tränar för att nå toppen.

MonisN
0

Jag blir alltid lika glad när ungdomar brinner för ett fritidsintresse. Väldigt fina bilder mingdie.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

Geronim0
0

Riktigt fina simbilder, välexponerat och fin skärpa på rörelsebilderna.

Betyg: 4 motljusskydd av 5 möjliga! Tungan ute

[mingdie]
0

#7,8 Tackar.

Att få 4 motljusskydd är inte dåligt speciellt när det kommer från en bra fotograf.