För mycket färger?
För mycket, det är svårt att svara på. Jag tycker att den fungerar. Vad jag saknar lite är skärpan på fågeln. Det ser i alla fall ut som om den inte är knivskarp. Fast jag tycker att den ser trevlig ut.
Vänliga hälsningar
Niklas

Atck för svaret, ganska ofta kan d va svårt att se själv…
Håller med om skärpan/uLLf
Jag gillar färgerna men skulle nog tona ner dem runtomkring fågeln lite, tror att det kan ge en liten "pop" effekt kanske. Annars gillar jag den.
Mvh//Rebecca
Själv är jag färgfantast så jag tycker det ser mkt bra ut.
Jag gillar färgerna. Grenverket blir himla snyggt! Det är synd att fågeln är lite oskarp dock… Jag vet att det är lite av en utmaning, men jag tänkte föreslå ytterligare redigering - det finns en antydan till blänk i ögat, om man förstärker dem kanske fågeln blir lite mer framträdande. Jag saknar "ögonkontakt"… Jag är imponerad av du tagit en bild såpass close up, kan du inte berätta lite mer om fotot? Typ utrustning eller särskilda fågelsmygartalanger…
/Linda

Njaä, jag besitter nog inga "fågelsmygartalanger" utöver det vanliga. Canon Eos350D, ett 55-200 objektiv och lite väntan =)
Jag är inte mer än amatör vad gäller Photoshop men jag kan ju ge det ett försök nån dag.
/uLLf
Enligt mig är grenarna är aldeles för gula, men fåglen ser fin ut!
Jaqueline