Modeller i vardagsrummet

Den första gillade jag, annorlunda vinkel, även om jag kanske inte hade velat ha fullt så mycket "grodperspektiv". Men en bra idé! Får lite känslan av att sitta nedanför en catwalk :)Synd på klumpen precis bakom hennes huvud, den förstor den annars ganska lugna bilden.
Den andra tycker jag inte alls du har lyckats lika bra med, den är alldeles för mörk och har för mycket reflexer från ljuset. Dessutom är håret ivägen och för rufsigt.
Bra gjort och en bra idé!
/Emma

Tack Emmaa :) Pelaren bakom har jag helt missat, är så van att se den så det var bra att bli påmind. Den mörka bilden var väldigt svart under hatten vid ögonen, så jag belyste den i efterhand. Jag tror att jag skulle behållt den som den var, för nu blev den mörkare runtom. Det var svårt att få fram den svarta dockans nationalitet. Men det var roligt att ha dessa när jag testade olika vinklar med blixten, för övrigt var det ganska tyst och trist - inte som på en catwalk ;)

Åh, jag skulle oxå vilja ha sådana modeller som du har Celia. Någon som man bara tar fram från garderoben.
Hälsningar
Robert

#4 - Ja, jag tror att du hade kunnat få riktigt roligt med ett par sådana i din studio Robert :)