Utlåtande - hästbilder
Var iväg 3 mil hemifrån idag och fotade en welshhingst som jag känner, King heter han, 20 år gammal men beter sig som 2!
Fick säkert 10 bilder som jag är grymt stolt och nöjd över men jag orkar inte riktigt gå igenom precis alla just nu, så jag vill gärna ha ett utlåtande om de här två.
Första bilden -> King i motljus.
Båda bilderna är fotade med Nikon D50 och Tamron 70-300.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Här är den andra bilden. Tycker den är rolig och söt eftersom alla fyra hovarna är i luften!
Vill ni se mer bilder så säg till.
MVH Anna Attlid
Härliga hästbilder! King är ju lika vit som snön!
Kanske en annan bakgrund än vägen i första bilden hade varit trevligare…
i den andra bilden är den vita stora snöiga stenen lite störig.
Annars fin action i bilderna!
//CarlS

Jag tycker om bilderna riktigt mkt !
Ser riktigt härligt ut .. =)
Bra action och skärpa. Dock är bakgrunden alldeles för rörig för min smak. Men fortsätt plåta på!
Håller med #4 och ibland blir det väl mycket vitt-mot-vitt med den vita hingsten och vita snön.
Nu något helt annat: har King betäckt? Vad har han för stam? Jag är ju som sagt en avelsidiot.
Tack hörni.
#5 Jag känner honom inte så väl men har går tillsammans med ett fjordsto (båda hästarna är lite undanknuffade av ägaren som inte riktigt vill ha dem) och Corina, fjordstoet, är garanterat dräktig så det blir väl en knasig liten korsning, fjording x welshmountain i vår..
Jag har ingen aning om vad han har för stam tyvärr.
Gillar bildernas utstrålning. Kanske lite suddigare bakgrund skulle hjälpa? Annars tycker jag att bilderna blev riktigt fina.
Hästbilder är inte direkt mitt område, men lycka till!
Mvh//Rebecca