Kommentera, tack

De två första bilderna var ju jätteläckra.
Jag har svårt att finna något som skulle gå att göra bättre.
Kanske den sista bilden skulle du försökt få katten mer i "det gyllene snittet".
xarfez - tack så mycket.. Jo, jag tänkte på det också.. men jag undrar om det inte ör min beskärning som det är fel på.. ska kolla upp det..
tack

#0, bra, fint ljus, det som jag saknar är skärpa.
Hälsningar
Robert
#7 Gillar jag mycket. Hög närvaro hos katten (även om den är intresserad av något annat än fotografen). Skulle egentligen vilja se ännu mer av det som är till vänster om katten, för helt uppenbart är det något till vänster utanför bild som katten är intresserad av.
Svår miljö att fotografera i, med både skugg- och solpartier, såväl som vit snö som mörkare partier (katten, växterna, stenarna). Jag tycker du har lyckats bra!
mvh Martin
Marnyman - Jag tror det han såg var bakom mig, så det kunde jag tyvärr inte få med..
tack för kommentaren :)
#10 Det tror jag också, hade det varit närmre hade han säkert varit framme vid det så intresserad som han såg ut :o)
Det jag menade var inte att man nödvändigtvis måste få med det katten är intresserad av - men att "luft" mellan bildkanten och kattens fokuserade blick ger ett bättre intryck av att "Där borta…".
mvh Martin
Marnyman - Jaha, okej,,. Då förstår jag..

Skulle vilja haft mer luft framför kissen lite av detta hållet om du inte misstycker att jag fixat och trixat lite.
Gillar din bild nr 5 han ser ut som en väldigt fokuserad lokatt.
Tyvärr är det som så att jag inte kan kritisera kattbilder…det går bara inte :)
Speciellt inte eftersom att de första 4 bilderna ser ut exakt som min katt som tyvärr blev påkörd och dog för lite drygt ett år sedan…han var bara så mysig :'-(
Jag jer dig bra betyg rätt igenom för bilderna.