+500 medlemmar på 3 månader!
Grattis till oss här på Foto iFokus!
Nu har medlemsantalet ökat till 1,300 medlemmar och det är en ökning med 500 medlemmar på 3 månader.
Fler medlemmar ger fylligare innehåll med, fler frågor, kommentarer och bilder. Samtidigt som medlemsantalet har ökat så har vi fått in flera bra skribenter. Serkan bidrar varje vecka med underbara naturbilder i sin krönika. Bildochfoto delar frikostigt med sig utav sina artiklar.
Vi är alla tacksamma för alla dina bidrag. Det är verkligen kul att du delar med dig utav dina bilder, erfarenheter, kommentarer och dina nya trådar. Stort tack till dig, du gör ett otroligt fint jobb!
Mina bästa hälsningar
Robert, din Sajtvärd!

Det har nu gått en månad sedan jag skrev ovanstående inlägg, och det har tillkommit 183 medlemmar sedan dess. Kul att du har valt Foto iFokus som till din favoritsajt.
Du som läser det här och besöker Foto ofta, men ännu inte valt Foto som din favoritsajt, ta och visa din uppskattning genom att välja Foto som din favoritsajt. Du gör det till höger om den här kommentaren upp bland "Mina sajter".
Hälsningar
Robert
Är det därför som hela forumet blivit segt som sirap på sista tiden?

#2, systemet ska uppgraderas med nya servrar så det kommer ske en förbättring framöver. Det har också varit några uppdateringar gjorda vilka har påverkat systemet men det ska vara åtgärdat nu. För mig flyter det på rätt bra nu.
Robert