Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 605 ggr
bjorsa
0

Djur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade ett hål i väggen å där kom de fram en nos :-)näe kanske inte riktigt så men e de nån som ser vilket djur denna nos tillhör ?den är fotad nu på morgonen å då sover den så de e ett nattaktivt djur

mvh/bjorsa

Pelle
0

ser lite gnagaraktigt ut, jag chansar på en bäver…..

Pia
0

Otroligt mysigt och gulligt tycker jag:) Jag får nog hålla med ovanstående om bäver…

Norrskenet
0

Det är inte frun va???Flört

Norrskenet
0
Kiara
0

chinchillaFlört

bjorsa
0

Kiara du har rätt ,de är en chinchilla hade tänkt mig att få till ett bra foto men dom är så vilda men här kommer ett på hela chillan förutom en bit av örat som inte ville vara med

mvh/bjorsa

Kiara
0

Gud vad söt, synd att jag är allergisk mot gnagareFlört min man säger turFundersam

bjorsa
0

#7 Nu är de inte mina chillor utan dottern men hon bor ju hemma så man får ju ta hand om dom i synnerhet nu för tiden då hon mestadels är borta :-))men de tillhör ju den åldern

Här kommer en till chilla en hane den förra var en hona hon har tre st den äldsta är nog en 12 -13 år nu och de han som kommer nu

mvh/bjorsa

bjorsa
0

Å en till på han

Robert
0

bjorsa det verkar hända något i ditt program. På bild så ser det rätt bra ut, men när du har redigerat den i ditt program så är det något som går snett.

Jag tog en bild på min, för tillfälligt supertrotsig, dotter. Nu hamnade bilden helt fel i skärpa så det är texten på hennes tröja som är bra. Tänk på att ISO-talet här är 3200. Jag har endast redigerat bilden i Camera RAW.

Hälsningar

Robert

Robert
0

#9, usch vilken ful bäver :)

Robert

bjorsa
0

#11 Skall framför de till honom :-))

#10 Hängde inte riktigt med där men menar du att de är mitt paint shop pro som ställer till det när jag fixar till bilderna på fåglarna så att dom blir gryniga ??

När jag fotar fåglarna så har jag max zoom dvs 12ggr och kör med automatiskt å de brukar bli 1/25 sec och f4,5 (tror jag) zoomar jag ut så tar den kanske med 1/50 sec så kan de inte vara det att kameran inte klarar av sämre ljusförhållanden som det är nu å därför blir dom gryniga?

mvh/bjorsa

Jenka
0

Vilka söta chinchillor :).. Har själv två..

Pia
0

Åh finns de vita också?! Jenka, helt otroligt ljuvligt söt liten varelse!!!:)

bjorsa
0

#13 Den var läcker men jag vågar nog inte visa den för dottern för då blir de väl jamen bara en till Glad

mvh/bjorsa

Jenka
0

Pia: Ja det finns vitaFlört.. Finns ganska många färger på chinchillor.

bjorsa: Hehe, ja då är det säkrast att låta bli. Det blir lätt fler chinchillor när man väl skaffat en, men tyvärr har jag en mamma som säger stoppRäcka ut tungan

Linda
0

#3 Ha ha Ja det får vi väll hoppas..hi,hi garvet tar inte slut..ha

bjorsa
0

#16 Mammor som säger nej ibland är bra att ha :-)man får ju tänka på att en chinnchilla blir rätt gammal(15-20 år) dvs troligen blir de vi föräldrar som får ha chillor tills dödagar :-))

mvh/bjorsa

Jenka
0

#18 Inte hos mig. Här tar jag han dom chillorna. Det var jag som skaffade dom och då är dom mitt ansvar. Men djur är också mitt största intresse :D

//Jenny

bjorsa
0

#19 Låter bra de e samma här men ibland får vi vara chilla vakt men de e kul i synnerhet nu när de finns en liten en ,nu är dom fyra st mamma pappa och en son på några år +den lilla ungen sonen skulle egentligen inte varit kvar men de funkar med två hannar trots att en del menar att så skall de inte vara :-)

Här en bild på den lille han/hon är 16 dagar nu å springer runt på skrivbordet just nu så jag är chillavakt :-)

mvh/bjorsa

Jenka
0

#20 Visst har det hänt att mamma me fått sitta chilla vakt, men hon är minst lika fäst vid Chrille och Lotta som jag är :P

Så söt den lille är :D

Faxlin
0

Oh, så söta cillor. Längtar nästan efter en själv igen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

charlie
0

#7 Trodde inte man kunde vara allergisk mot chinchilla?

---

ERIR
0

Någon som kan ta hand om min lilla Fialotta?

bjorsa
0

Är hon rumsren ?Å framför allt lyder hon jamenar kan man ha henne okopplad i skogen eller drar hon på rot ?

mvh/bjorsa

Staffan
0

#13 (Jenka)

Vilken härlig bild på en chinchilla! Den skulle göra sig fin i ett sidhuvud på en iFokus-sajt!

// staffan
ps. erir, min koltrast "killer" kan ta hand om fialotta…Flört

Jenka
0

#23 Dom flesta klarar juh själva chinchillan, men sen så ska juh den ha hö och sand som blir ganska dammig, och det kan man juh vara allargisk mot.

#26 Nu ställer jag nog en dum fråga men iaf; Va menar du med sidhuvud?

Pia
0

jenka, sidhuvud = den bilden/texten du ser överst på alla sajter, tex här på Foto den vackra färgbilden med blommor, kattbilden på Katter osv

Jenka
0

Då vet jag Pia, tack för svaret :)