Ge bort bilder
Hej!
Igår så fick en kompis till mina systrar, eller vad man ska säga, ta bort en av hennes hästar.
En underbar shetlandsponny som älskas av alla och alla är lika ledsna över detta.
Jag tänkte att eftersom att jag har varit skötare på henne i 4 år sen förra året så kunde jag ge henne lite bilder.
Att jag lägger in en liten film som jag har gjort om hästen och sedan lite bilder.
Tror ni att hon kommer att gilla det?
Och, hade ni gjort samma sak om eran älsklings häst/djur, vad det nu än är, blev tvungen att avlivas?
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
lägger in bilder och det på en skiva menade jag 
Medarbetare på Djurfoto
Jag hade blivit jätteglad för en sån present. Fint av dig att vilja göra det. Tror säkert hon kommer att uppskatta det.
Självklart, en kär familjemedlem som är borta.
Sorgligt!
Mvh
Assar
Då gör jag det 
tack för svaren.
Medarbetare på Djurfoto
Hur många bilder tycker ni är rimligt? 
Medarbetare på Djurfoto
Jag hade gett henne alla jag var nöjd med. Spelar ingen roll om det är 20 eller 200
Men det är jag det!
Själv hade jag uppskattat det jätte mycket! Men vi hade en häst i stallet som hittades död en morgon och då (ett par veckor senare) sa jag till ägaren att hade lite bra bilder på honom och hon var inte ett dugg intresserad. Så alla är olika.
Tack! :)
Men denna personen är väldigt,, ehm.. vet inte vad man ska säga,
men alla bilder som jag lägger ut på facebook kommenterar hon och även på dom bilderna där hästen är med.
typ "åh, våran lilla polle" och så.
Så jag tror att hon blir glad.
Över filmen som jag har gjort grät hon..
så tror att hon kommer att gilla det
http://www.youtube.com/watch?v=JvF_9YWS8SY
Där är filmen :p
Medarbetare på Djurfoto