Älskar marsvins foton!
I #0 Är ljuset väldigt hårt från blixten, dessutom har marsvinet väldigt röda ögon. #1 mycket bättre ljus och bra bakgrund, passar fint ihop med färgen på marsvinet.
Resten är oskarpa, en bild faller helt om du inte har någon skärpa. När jag går igenom bilder jag tagit åker de oskarpa i papperskorgen innan jag knappt hinner titta på dem.
/Emma
8# tack för tipsen men hon har röda ögon på riktigt det kan vara det också 
Med resten menade jag fram till #4, hann inte se fler. Du kommer få svårt att få kommentarer om du lägger upp såhär många bilder, det är ingen som orkar kolla. De minsta sr man ju inte ens vad de föreställer.
Som Emma sa så lägg inte upp så många bilder. Dom flesta är väldigt lika och det tillför ingenting. Sedan är det inte bra att skrika på ett forum dvs. använda stora bokstäver.
Till bilderna. #1 är den som ser bra ut. Om du hade tagit bilden lite mer framifrån så hade det blivit ännu bättre. Bra skärpa. Bilderna som är oskarpa kan du inte göra mycket med för att förbättra.
Försök att få bättre skärpa nästa gång. Försök att ta foton från lite olika vinklar tex lite framifrån och under. Öva mycket.
Eddie
sorry skrev inte me stora bokstäver med mening

.
va e det för ras på det marsvinet?

:-s

#19 - om frågan var till mig så vet jag faktiskt inte. Kan däremot nämna att hon för närvarande söker nytt hem.