Digitalt fotoalbum?
Jag undrar om det finns något program eller liknande som man kan skriva om bilden genom. Ungefär som man kan på Bilddagboken, men jag vill inte lägga bilderna där, utan vill ha något program för mig själv på datorn där jag kan skriva om bilderna som i ett vanligt pappers-fotoalbum. Finns det? Var? Helst något gratis! :)
Jag laddade ner Digibookshelf Light men där var man tvungen att föra in alla bilder en och en, vad jag förstod, och jag har väääldigt många bilder :) Helst skulle jag vilja kunna skriva under bilderna i Windows visningssida för bilder, men det verkar inte gå. Man vill ju komma ihåg allas namn, vad man gjort osv!
Hoppas nån kan hjälpa! :)
har väntat några dagar på svar nu, är det ingen som har något tips?
Jag såg ett sådant album någonstans på nätet häromdagen som var gratis, men kommer inte ihåg var. Ska leta och återkommer om jag hittar det!
Jag hittar det tyvärr inte, men detta kanske kan vara nåt?
Annars finns ju flickr.com.
det där albumet kostade ju 39,95 dollar :(
och på flickr måste man väl ladda upp bilderna?
jag vill ha ett gratis album som jag kan ha på min egen dator. någon som har något bra förslag?
eller hur GÖR alla med sina bilder? bara lägger dem i mappar och sen glömmer man bort vilka som är med på bilderna? eller framkallar ni dem o skriver i vanliga album???
Picasa är gratis. Där kan du lägga till text och sökord. Det är ju inget album, direkt men det går i alla fall att sortera bilderna i mappar.
HH