Foto iFokus

Foto

Etikettmakro-och-stillbilder-ej-kritik
Läst 833 ggr
[Stjarnkonst]
0

Glas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade lite färgade glasljusskålar idag.

Hannapanna
0

Å läckert!

Linafoto
0

Fint :)

__iE
0

häftigt :)

dom är från IKEA va ? ;) ^^

Glitterlim
0

Snyggt. Lite ovanligt. Jag tycker dock att den mörka skuggan i vänstra hörnet förstör lite av bilden.

Cevir
0

Cool bild, otroligt bra fotat :)
/ Sara

/ Sara & Casper

EvaRittsel
0

Mycket snygg ljussättning. Härligt bild med mycket glaskänsla. För det är svåååårt att fota glas.

E_hjo
0

Det var en jättefin bild!!! =P

Grimjaur
0

Ganska intetsägande om man ska se det rent "konstnärligt" men mycket bra som produktbild, snyggt!

[Stjarnkonst]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#¤ Jag funderade på det där med skuggorna själv men jag kom inte ritkigt fram till hur jag skulle göra. Skulle man isåfall ta bort hela skuggan och låta det vara ljsu där bara?

#6 Tack, jag tycker att ljuset av glasets färger var häftigt att få med så jag

#8 Jag hade hellre velat ha det mer konstnärligt för ska jag vara ärlig så tycker jag nog egentligen att den är ganska tråkig eftersom dom "bara ligger där". Så jag bestämde mig sedan för att försöka göra något mer avancerat. Men själv har jag ingen riktig uppfattning om hur det egentligen blev.

Odette
0

den första bilden var helt klart bäst, jag brukar inte gilla såna där "tråkiga" bilder som du säger.. men den var faktiskt riktigt härlig. jag gillar skuggorna, speciellt hur färgerna reflekteras där till höger. fint!

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Anne
0

Åh, jag tyckte bäst om den andra bilden. Jättehäftig :)

Robert
0

#0, mycket bra jobbat. Jag skulle nog vilja ha skuggan lite längre ned. Trevligt att du vill dela med dig utav din konst.

Hälsningar

Robert